ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هماهنگی ناجا و شهرداری تهران برای مدیریت اطلاعات متخلفان طرح ترافیک

روند اجرای طراح ترافیک در سال 97 با حواشی مختلفی همراه بوده است که موضوع اصلی آن به ارتباط بین سامانه های ثبت تخلف از طریق دوربین های پلاک خوان و ارتباط بین نیروی انتظامی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۱۵

روند اجرای طراح ترافیک در سال 97 با حواشی مختلفی همراه بوده است که موضوع اصلی آن به ارتباط بین سامانه های ثبت تخلف از طریق دوربین های پلاک خوان و ارتباط بین نیروی انتظامی و شهرداری تهران مربوط می شد که باعث شده بود تا ثبت تخلفات مربوط به طرح ترافیک در ماه های اخیر با اخلال مواجه شود. اما حالا خبر رسیده است که توافق تازه ای بین ناجا و شهردای تهران شکل گرفته است و از این پس مشکلات مربوطه به این چالش ها حل و فصل خواهند شد.

در این راستا فرماندهان ارشد نیروی انتظامی با حضور در سازمان فاوای شهرداری تهران ضمن بازدید از دیتاسنتر شهرداری با روند اجرای طرح ترافیک و کنترل و ذخیره‌سازی اطلاعات دوربین‌های ترافیکی از نزدیک آشنا شدند و درباره همکاری‌های مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طرح ترافیک

در این دیدار، سردار ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده ناجا، سردار تقی مهری، رئیس پلیس #راهور ناجا، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی_انتظامی تهران بزرگ، سردار احمد دولتخواه، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، حضور داشتند. همچنین دکترمحسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز دیگر میهمان این جلسه بود.

در نشستی که در ادامه بازدید از دیتاسنتر شهرداری تهران برگزار شد، دکتر محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران به معرفی اقدامات این سازمان پرداخت. همچنین با اشاره به شکل‌گیری دبیرخانه تهران هوشمند، برنامه‌ها، پروژه‌ها و مسیر حرکت به سمت هوشمندسازی شهر را توضیح داد.

فرجود در بخش دیگری از این نشست به تشریح اهم اقدامات سازمان و دبیرخانه تهران هوشمند پرداخت و همچنین به تولید روزانه بیش از ۱۰ ترابایت داده در شهرداری تهران و ذخیره‌سازی و پردازش بیش از ۸ میلیون عکس دوربین‌های ترافیکی و تردد شهری در هر روز اشاره کرد که حجمی گسترده و پراهمیت را در مدیریت شهری در بر می‌‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی