ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

زمان احتمالی عرضه The Last of Us: Part 2 فاش شد

به نظر می‌رسد که بعد از ۲ سال، سرانجام تاریخ احتمالی عرضه The Last of Us: Part 2 مشخص شده است. هیچ شکی در این موضوع که The Last of Us: Part 2 یکی از ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

به نظر می‌رسد که بعد از ۲ سال، سرانجام تاریخ احتمالی عرضه The Last of Us: Part 2 مشخص شده است.

هیچ شکی در این موضوع که The Last of Us: Part 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال‌های اخیر به حساب می‌‌آید نیست و با وجود مدت زمان نسبتا زیادی که از معرفی این بازی می‌گذرد، سونی هنوز هم تاریخ انتشار این عنوان را به طور رسمی مشخص نکرده است.

بر اساس یک تصویر تبلیغاتی که از سمت یک خرده فروشی در کشور پرو منتشر شده،‌ باید منتظر عرضه The Last of Us: Part 2 در ماه اکتبر سال جاری میلادی (مهر - آبان ۹۸) باشیم.  البته این تاریخ انتشار هنوز از سمت سازندگان بازی در استودیو ناتی داگ تایید نشده است.

پیش از این هم گوستاوو سانتائولایا، آهنگساز شناخته شده سری The Last of Us در جدیدترین کنسرت خود اعلام کرده بود که نسخه دوم این فرنچایز در زمانی نزدیک عرضه خواهد شد.

با توجه به مدت زمان پنج ساله‌ای که از روند ساخت بازی گذشته و نزدیک شدن به ماه‌های پایانی عمر پلی استیشن 4، عرضه این بازی مورد انتظار در سال ۲۰۱۹ چندان اتفاق دور از انتظاری نیست. جالب است بدانید پیش از این یکی از دبیران سابق سایت IGN یعنی ‌آلانیا پریس هم چنین موضوعی را مطرح کرده بود.

جدا از لیست طولانی بازی‌های انحصاری موفق، پلی استیشن 4 از لحاظ فروش هم آمار بسیار خوبی را به ثبت رسانده است. پیش از این سونی طی رویداد CES 2019 اعلام کرد که تا کنون بیشتر از ۹۱.۶ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 فروش رفته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی