ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن ادوبی
نرم افزار و اپلیکیشن

شش اپلیکیشن کمتر شناخته شده ادوبی که ارزش تجربه را دارند

ادوبی با مجموعه نرم‌افزارهای بی‌نظیرش تقریبا هر چه برای شکوفا شدن ایده‌هایتان لازم دارید را به شما ارائه می‌دهد. فتوشاپ و ایلاستریتر مشهورترین نرم‌افزارهای این شرکت آمریکایی هستند که میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

ادوبی با مجموعه نرم‌افزارهای بی‌نظیرش تقریبا هر چه برای شکوفا شدن ایده‌هایتان لازم دارید را به شما ارائه می‌دهد. فتوشاپ و ایلاستریتر مشهورترین نرم‌افزارهای این شرکت آمریکایی هستند که میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا از این دو برای اهداف تصویرسازی و گرافیکی خود استفاده می‌کنند.

اما هنر ادوبی، فقط به ساخت این دو محصول ختم نمی‌شود. همین حالا که در فروشگاه‌های اپلیکیشن بگردید، نرم‌افزارهای جالب دیگری هم از این شرکت پیدا می‌کنید که هر کدام روی برطرف کردن نیاز خاصی دست گذاشته‌اند؛ محصولاتی که ممکن است خیلی با آن‌ها آشنا نباشید.

در این مقاله جعبه ابزار، سعی داریم تعدادی از این نرم‌افزارهای کمتر شناخته شده ادوبی را به شما معرفی کرده و کاربردهایشان را مرور کنیم. بنابراین اگر جزو علاقه‌مندان به ادوبی هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید.

Adobe Scan

اپلیکیشن ادوبی

به عنوان یک پی دی اف اسکنر، ادوبی اسکن کارش را عالی انجام می‌دهد. به لطف این اپلیکیشن می‌توانید طیف وسیعی از اسناد (شامل کارت ویزیت و نوشته‌های روی تخته وایت‌برد) را اسکن کرده و به فایل‌های آماده کامپیوتری مثل پی دی اف تبدیل کنید.

تمام کاری که لازم است با ادوبی اسکن انجام دهید، نشانه گرفتن دوربین به سمت سند مد نظرتان است. کافیست عکسی از آن بگیرید تا اپلیکیشن به سرعت کار اسکن را آغاز کرده و نتیجه را در قالب عکس یا فایل پی دی اف تحویل‌تان بدهد. پس از اسکن هم می‌توانید انواع و اقسام فیلتر را به خروجی اضافه کرده یا کادر آن را برش بزنید.

از دیگر امکانات ادوبی اسکن، امکان چسباندن چندین فایل به هم برای ساخت یک فایل پی دی اف واحد است. همچنین پیش از اتمام کار قادرید امضای الکترونیکی‌تان را هم زیر اسناد بزنید. ادوبی اسکن از تکنولوژی OCR هم پشتیبانی می‌کند. بنابراین می‌توانید با گرفتن عکس از اسناد (مثلا کارت ویزیت) اطلاعات آن را وارد دفترچه تلفن گوشی خود کنید.

Adobe Scan

Adobe Scan

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 82.1 مگابایت زبان:

Adobe Spark Post

اپلیکیشن ادوبی

ادوبی اسپارک پست برای افرادی طراحی شده که می‌خواهند برای اهداف تجاری، بدون نیاز به شرکت در دوره‌های آموزشی کار طراحی انجام بدهند. اسپارک پست شامل تعداد زیادی تصویر و آیتم آماده است که می‌توانید از آن‌ها برای طراحی بنر و پوستر و طراحی کمپین‌های تبلیغاتی بهره بگیرید.

همچنین امکان ویرایش و شخصی‌سازی هر کدام از این آیتم‌ها و قالب‌های آماده را هم خواهید داشت. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن، امکان ساخت قالب‌ است که همه اجزای آن، از پس‌زمینه گرفته تا نسبت تصویر و لایه‌ها و ... را می‌توانید به دلخواه خودتان تغییر دهید. همچنین امکان اضافه کردن انیمیشن به نوشته‌ها و ساخت ویدیوی متحرک از آن‌ها هم در اسپارک پست وجود دارد.

Adobe Spark Post

Adobe Spark Post

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 173 / 31 مگابایت زبان:

Adobe Capture CC

اپلیکیشن ادوبی

جالب است بدانید که ادوبی یک اپلیکیشن اختصاصی برای عکاسی با موبایل هم دارد. کپچر CC افراد حرفه‌ای را هدف قرار داده؛ کسانی که می‌خواهند عکس‌هایشان یک سر و گردن از عکس‌های دیگران بالاتر باشد.

کپچر CC به شما اجازه می‌دهد که از دنیای اطراف، المان‌های بصری بسازید. بدین صورت که کافیست از چیزهای اطراف عکس بگیرید تا قادر به استخراج الگو و رنگ از آن‌ها باشید. به عنوان مثال، اگر هنگام طبیعت‌گردی رنگ گلی وحشی نظرتان را به خود جلب کرد، کافیست دوربین کپچر CC را به سمت آن بگیرید تا آن رنگ به شکل دیجیتالی برایتان تولید شود.

مثل بسیاری از محصولات ادوبی، داشتن حساب Creative Cloud یکی از ضروریات استفاده از اپلیکیشن کپچر CC به شمار می‌رود.

Adobe Capture CC

Adobe Capture CC

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 152 مگابایت زبان:

Adobe Premiere Clip

اپلیکیشن ادوبی

ویرایشگر ویدیوی ادوبی روی موبایل، یکی از بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای این شرکت به شمار می‌آید. پریمیر کلیپ به شما اجازه می‌دهد که به دو شیوه از تصاویر گالری خود ویدیو بسازید.

شیوه اول ساخت اتوماتیک ویدیوست و شیوه دوم، حالت آزاد یا Freeform. حالت اتوماتیک، به لطف هوش مصنوعی بهترین لحظات ویدیوی شما را تشخیص داده و به صورت خودکار از ترکیب آن‌ها کنار یکدیگر ویدیو می‌سازد.

اما اگر می‌خواهید کاملا روی چیزی که می‌سازید، مسلط باشید بهتر است حالا Freeform را انتخاب کنید. در این حالت امکانات بسیار بیشتری برای ساخت و ویرایش کلیپ در اختیار خواهید داشت. برای آشنایی هر چه بیشتر با پریمیر کلیپ توصیه می‌کنیم مقاله آموزشی دیجیاتو را از دست ندهید.

Adobe Premiere Clip

Adobe Premiere Clip

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 120 / 59 مگابایت زبان:

Adobe Photoshop Mix

اپلیکیشن ادوبی

همانطور که از اسمش بر می‌آید، فتوشاپ میکس شاخه‌ای از فتوشاپ اصلیست که ابزار گسترده و متنوعی برای میکس کردن تصاویر در اختیارتان قرار می‌دهد که باعث می‌شود در نوع خودش محصول یکتایی باشد؛ اپلیکیشنی که به طور اختصاصی برای ترکیب و ممزوج کردن المان‌های تصویری طراحی شده.

به لطف فتوشاپ میکس، می‌توانید بخش‌هایی از تصاویر خوبتان را برش زده و به یک قاب جدید و استثنائی منتقل کنید. همچنین دریایی از فیلتر و افکت در اختیار شماست تا با استفاده از آن‌ها به عکس‌هایتان زینت ببخشید.

و مهم‌تر از همه، فتوشاپ میکس درست مثل اپلیکیشن مادری‌اش از ساختار لایه‌ای پیروی می‌کند. بنابراین می‌توانید بیش از دو فایل را با هم ترکیب کنید و از این طریق، نتایج شگفت‌آوری بدست آورید.

Adobe Photoshop Mix

Adobe Photoshop Mix

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 220 مگابایت زبان:

Adobe Photoshop Fix

 

اپلیکیشن ادوبی

به عنوان یکی دیگر از اسپین‌‌‌آف‌های فتوشاپ، فتوشاپ فیکس برای ارتقای تصاویر، خصوصا تصاویر پرتره طراحی شده. همانطور که از عنوانش پیداست، با فتوشاپ فیکس می‌توانید ایرادات کوچک و بزرگ تصاویر را اصلاح کنید.

کارهایی از قبیل برداشتن نویز، لک و پیس چهره افراد، یا تکرار یک قسمت از عکس روی یک قسمت دیگر از جمله کارهایی است که می‌توانید با فتوشاپ فیکس انجام بدهید. بد نیست بدانید که در این اپلیکیشن، امکان تغییر نورپردازی و سایه‌پردازی هم وجود دارد و به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود.

برطرف کردن قرمزی چشم‌ها و تغییر شکل اجزای چهره هم از دیگر امکاناتیست که فتوشاپ فیکس در اختیارتان قرار می‌دهد.

Adobe Photoshop Fix

Adobe Photoshop Fix

سازنده: Adobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 173 / 38 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • hojat zarei
    hojat zarei | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    این دوتا از بهترین آپ های ادوبی برای ویرایش عکس بدون افت کیفیت تصویر هستن
    Adobe Photoshop lightroom

    Adobe Photoshop express

  • hojat zarei
    hojat zarei | ۸ فروردین ۱۳۹۸

    Adobe Lightroom عالیه و تفاوتش با بقیه آپ های ویرایش عکس اینه که کیفیت عکس رو پایین نمیاره

  • MATELF
    MATELF | ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

    برای ساخت حسابی کاربری ک لازمه حتمن داشته باشید فیلترشکن نیاز دارید...

مطالب پیشنهادی