ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیم‌کارت‌ های شاتل‌
تکنولوژی

رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های شاتل‌ موبایل به بازار رسید

شاتل موبایل از ارائه رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور به بازار خبر داد. سومین رنج شماره‌های شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۲ به بازار عرضه شد. ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۰

شاتل موبایل از ارائه رنج جدید شماره سیم‌کارت‌های این اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور به بازار خبر داد. سومین رنج شماره‌های شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۲ به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل افزایش تعداد مشترکین و رشد تقاضا برای این اپراتور تلفن همراه موجب شده تا آنها پس از دریافت مجوز از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سومین رنج شماره‌های شاتل موبایل را با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد ۱۲ به بازار ارتباطات کشور عرضه کنند.

 

سیم‌کارت‌ های شاتل‌

بر اساس همین گزارش، رنج‌های قبلی این اپراتور یعنی ۰۹۹۸۱۰ و ۰۹۹۸۱۱ با توجه به پوشش سراسری  3G و 4G در کل کشور و ارائه سرویس‌هایی نظیر تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، سرویس تعرفه ویژه مصرف آزاد اینترنت و سرویس انتقال باقی‌مانده ترافیک بسته‌های اینترنت به دوره بعد برای اولین بار در ایران، همچنین بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه و متنوع در کنار پشتیبانی تلفنی و آنلاین غیر حضوری شبانه‌روزی دو زبانه، مورد استقبال گسترده متقاضیان قرار گرفت و در پی آن رنج جدید شاتل موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۱۸۱۲ نیز وارد بازار شد.

گفتنی است سیم‌کارت‌های شاتل‌ موبایل با رنج جدید شماره از طریق ۴۰۰ مرکز خدمات شاتل و بیش از هزار نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، سامانه فروش آنلاین شاتل‌ موبایل و سامانه فروش تلفنی شاتل‌ موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به متقاضیان عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • osol
    osol | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

    98931 چطور شد

  • Mehrdad Masoumzadeh
    Mehrdad Masoumzadeh | ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

    یکی از کار های زشت های سایت های فناوری ایران. تبلیغ رو به اسم مقاله درج میکنن.و به خاطر پول زیاد کل شرافت سایت رو میفروشن.من اینجا میام اخبار فناوری بخونم. نه اینکه تو از شاتل زیاد پول بگیری و به اسم مقاله به ما بدی.
    صفحه اینستاگرامتونم این قد تبلیغ بود که جدیدا پاک کردم. سایتتونم دیگه نمیام.

  • MATELF
    MATELF | ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

    اصلا هم ذکر نکنید تبلیغه ها

مطالب پیشنهادی