ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تپ‌سی امکان تسویه حساب در لحظه را برای رانندگان خود فراهم کرد

پیش از این در دیجیاتو درباره مشکلاتی که شهروندان حین پرداخت کرایه‌های تاکسی‌های آنلاین داشتند نوشته بودیم؛ مشکلی که البته در آن رانندگان هم حق داشتند  و درآمد خود را در لحظه می‌خواستند. این موضوع ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۵

پیش از این در دیجیاتو درباره مشکلاتی که شهروندان حین پرداخت کرایه‌های تاکسی‌های آنلاین داشتند نوشته بودیم؛ مشکلی که البته در آن رانندگان هم حق داشتند  و درآمد خود را در لحظه می‌خواستند. این موضوع توسط تیم تپ‌سی حل شده و نسخه جدید اپلیکیشن رانندگان این سامانه اینترنتی، قابلیت پرداخت آنی به رانندگان را فعال کرده است.

«هومن دمیرچی» مدیر عملیات تپ سی با اعلام این خبر به دیجیاتو می‌گوید که آنها چندین ماه در تلاش بودند که این قابلیت را برای رانندگان راه‌اندازی کنند تا زودتر به درآمد روزانه خود برسند اما مشکلاتی وجود داشت که مانع از تحقق این کار می‌شد:

«بالاخره بعد از چند ماه تلاش توانستیم این قابلیت را راه‌اندازی کنیم و فعلا با یک بانک همکاری کردیم و به زودی با بانک‌های دیگر هم این کار را انجام خواهیم داد. در حال حاضر رانندگان با آپدیت کردن اپلیکیشن نسخه راننده خود با گزینه تسویه حساب در لحظه مواجه می‌شوند که با انتخاب آن بعد از یک فرایند ۲۴ ساعته، می‌توانند درخواست آنی واریز وجه را از ما داشته باشند.»

دمیرچی امیدوار است تا بتوانند این همکاری را با بانک‌های دیگر هم ادامه دهند و تاکید دارد که در این قابلیت، نه خبری از کمیسیون بیشتر از سوی تپ‌سی است و نه اینکه محدودیتی در سقف برداشت راننده وجود دارد. مدیر عملیات تپ سی همچنین به دیجیاتو می‌گوید که روزهای تعطیل هم این امکان همچنان پابرجاست و رانندگان می‌توانند در ایام تعطیلات هم از این قابلیت بهره‌مند شوند.

خردادماه امسال بود که دمیرچی در گفتگوی خود با دیجیاتو گفته بود: «ما زیرساخت‌های لازم برای پرداخت لحظه‌ای درآمدهای رانندگان را داریم و با چند بانک درباره تحقق این هدف صحبت کردیم و استقبال می‌کنیم اگر سیستمی بتواند با ما در این راه همکاری کند.»

طی ماه‌های گذشته، تمایل رانندگان به دریافت نقدی هزینه سفر و ترجیح مسافر به پرداخت آنلاین، مشکلات و نارضایتی‌هایی را برای هر دو طرف ایجاد کرده بود. تپ‌سی با حل پیچیدگی‌های فنی و مالی این موضوع و در جهت رفاه رانندگان و مسافران، این امکان را برای نخستین بار در تاکسی‌های اینترنتی ایران فعال کرده است.

این امکان جدید، از امروز به اپلیکیشن رانندگان تپ‌سی اضافه شده و انتظار می‌رود به تدریج توسط تمامی رانندگان مورد استفاده قرار بگیرد.

گفتنیست رانندگان تپ‌سی برای استفاده از این امکان باید نسخه جدید را دانلود کرده و شماره شبای خود در یکی از بانک‌های طرف قرارداد را در اپلیکیشن راننده تپ‌سی وارد کنند. در حال حاضر، این امکان با یک بانک شروع شده و در آینده بسیار نزدیک، بانک‌های جدید به این قابلیت اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • KHRTM
    KHRTM | ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

    همین الان اخرین نسخه تپسی راننده جلومه و خبری از این گزینه نیست! ?

  • Omid
    Omid | ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

    خیلی خوبه این .

مطالب پیشنهادی