ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

عملکرد درخشان پژو 508 در تست هندلینگ و تست گوزن [تماشا کنید]

دورانی بود که پژو به واسطه تولید مدل های هیجان انگیز، حرف هایی برای گفتن در بین بزرگان صنعت خودرو داشت. اما با گذشت زمان محصولات این کمپانی نسل به نسل با روح اسپرت خود ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

دورانی بود که پژو به واسطه تولید مدل های هیجان انگیز، حرف هایی برای گفتن در بین بزرگان صنعت خودرو داشت. اما با گذشت زمان محصولات این کمپانی نسل به نسل با روح اسپرت خود فاصله گرفته و به مدل هایی معمولی تبدیل شدند. با استراتژی جدیدی که اخیرا اتخاذ شده، پژو قصد دارد گذشته پرفروغ خود را احیا نموده و دوباره با تولید اتومبیل های جذاب و قدرتمند نامش را زنده کند. سدان مهیج پژو 508 یکی از این مدل هاست که به واسطه طراحی زیبا و عملکرد فنی مطلوب سر و صدای زیادی بر پا کرده و توانسته نظر مثبت اکثر نشریات را به خود جلب کند.

پژو 508

به تازگی دست اندرکاران نشریه آنلاین و اسپانیایی KM77 به سراغ پژو 508 GT رفته و در تست گوزن توانمندی های این سدان فرانسوی را ارزیابی کرده اند. همانطور که در ویدیوی ضمیمه شده می توانید مشاهده فرمایید، 508 GT با حفظ پایداری تا 80 کیلومتر در ساعت برگزارکنندگان تست را به تحسین خود وادار می کند.

بی تردید حرکت گهواره ای کم بدنه که به لطف کمک فنرهای تطبیق پذیر استاندارد حاصل شده، نقشی کلیدی در دستیابی به این رکورد ایفا کرده است؛ فرمان تیز و دقیق نیز راننده را قادر می سازد بدون نیاز به چرخش بیش از حد فرمان، واکنش های سریعی از خود نشان دهد.

در کنار موارد فوق باید به نقش رینگ های 19 اینچی آلیاژی که با تایرهای میشلن پایلوت اسپرت 4 سایز 235/40 احاطه شده اند و همچنین وزن نسبتا سبک 1.4 تنی در هندلینگ مثال زدنی پژو 508 GT اشاره کرد.

پژو 508

بد نیست اشاره کنیم علی رغم تمامی مزایا و نقاط قوت متعدد، 508 هنوز نمی تواند افراد زیادی را به خرید خود مجاب کند. شاید اگر این خودرو نشان دیگری به غیر از شیر بر پیشانی اش داشت، به لحاظ فروش موفق تر از این ظاهر می شد.

نکته دیگر اینکه در سگمنت سدان های سایز متوسط، برای عموم مشتریان فاکتورهایی مثل فضای داخلی گسترده و میزان مصرف سوخت از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. به همین جهت مدل هایی مثل فولکس واگن پاسات و اشکودا سوپرب بسیار موفق تر از پژو 508 بوده و فروش بسیار بیشتری دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mostafa_Eftekhari
    Mostafa_Eftekhari | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    تبلیغ 508 های باد کرده ایرانخودرو س !!؟؟

    • Gol pesar
      Gol pesar | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

      شما اصلن ميدوني اونا مدل چند بوده؟! اين خودروي 2018 پژو هست...

      طراحي رو ببين فقط ، پژو چندسالي بود به سمت خسته كننده بودن پيش رفته بود اما زبان طراحي جديد اش مجدد روح جسارت و قدرت داره...

      پژو دومين خودروساز بزرگ اروپا بعد از فولكس واگن هست، كم كمپاني اي نيست كه مدام به ايران خودرو ربطش ميدين، جزو 5 كمپاني بزرگ قديمي هم هست كه هيچوقت خط توليدش متوقف نشده...

مطالب پیشنهادی