ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل گلکسی A60 لو رفت؛ دوربین سه گانه ۳۲ مگاپیکسلی

پیشتر گزارش شده بود که سامسونگ هدف دارد سال ۲۰۱۹ میلادی فعالیت  بخش موبایل‌های اقتصادی و گوشی‌های میان رده خود را بالا ببرد تا همچنان توان رقابت در بازار را داشته باشد.کمپانی کره‌ای تا به حال ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

پیشتر گزارش شده بود که سامسونگ هدف دارد سال ۲۰۱۹ میلادی فعالیت  بخش موبایل‌های اقتصادی و گوشی‌های میان رده خود را بالا ببرد تا همچنان توان رقابت در بازار را داشته باشد.کمپانی کره‌ای تا به حال رسما از گلکسی A30 و A50 رونمایی کرده و مشخصاتی از دوربین چهارگانه میان رده گلکسی A90 منتشر شده که قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود. حال برگه‌‌ مشخصات کامل گلکسی A60 نیز در فضای مجازی لو رفته که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد از میان رده‌ی دیگری در سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کند.

نمایشگر سوپر امولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن +FHD

گلکسی A60

لیست مشخصات لو رفته از گلکسی A60 نشان می‌دهد که این موبایل یک صفحه نمایش سوپر امولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی خواهد داشت. علاوه بر این میان رده‌ جدید سامسونگ از پنل Infinity-U بهره می‌برد و بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر این موبایل محل قرارگیری دوربین سلفی و سنسور‌هایش خواهد بود.

ضمن اینکه روی این موبایل اثری از سنسور فیزیکی اثر انگشت به چشم نمی‌خورد و سامسونگ ترجیح داده که برای گلکسی A60 از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کند.

علاوه بر این گلکسی A60 همانند دیگر گوشی‌های سری A از متریال 3D Glasstic بهره می‌برد. به عبارت دیگر کمپانی سامسونگ برای بدنه‌ی این گوشی، ترکیبی از شیشه و پلاستیک بکار برده که نمی تواند از لحاظ زیبایی با پرچمداران این شرکت برابری کند.

دوربین سه گانه ۳۲ مگاپیکسلی گلکسی A60

گلکسی A60

همچنین در بدنه‌ی پشتی این موبایل، آرایه دوربین سه گانه‌ای تعبیه خواهد شد که از یک لنز۳۲ مگاپیکسلی اصلی، سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی و حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. علاوه بر این یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی دیگر نیز نقش دوربین سلفی را در این موبایل ایفا خواهد کرد.

چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

گلکسی A60

در قسمت دیگر این برگه مشخصات نوشته شده که گلکسی A60 از چیپست SM6150 بهره می‌برد که این نام در واقع به چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ اشاره دارد. همچنین این چیپست ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار خواهد داشت. ضمن این یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی این موبایل را بر عهده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای طی چند ماه آینده از این میان رده‌ی پریمیوم رونمایی کند و از آنجایی که گلکسی A50 به نرخی معادل ۲۸۰ دلار عرضه شده بود، احتمالاً گلکسی A60 کمتری گرانتر قیمت بخورد.

 

تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی سامسونگ قدرت دوربین چهارگانه گلکسی A9 را به رخ می کشد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Tiger
    Tiger | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    الان دیگه فقط میشه نگاه کرد،تموم شد موقعی که میشد تصمیم گرفت که کدوم مدل بخری بهتره... الهی خدا لعنت کنه اونایی که ما ملت و مخصوصا جوونارو به این روز انداخته،خدا همتونو به خاک سیاه بنشونه...

  • hyperhope
    hyperhope | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    الان دقیقا این همون گوشیه میانرده ای از طرف سامسونگه که آدم میتونه براش پول بده ، اونم به خاطر پردازند و باتری خوبش و میتونه در مقابل یه برندی مثل شیائومی حرفی برای گفتن داشته باشه.

مطالب پیشنهادی