ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

‏سرمایه‌گذاری بانک سامان در تپ‌سی

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) با سرمایه‌گذاری ۸.۵ درصدی در تپ‌سی از سهامداران این سامانه هوشمند خودرو شد. طبق قرارداد منعقد شده میان این دو شرکت همکاری‌هایی در زمینه درگاه پرداخت و کیف پول ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۵۴

شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) با سرمایه‌گذاری ۸.۵ درصدی در تپ‌سی از سهامداران این سامانه هوشمند خودرو شد. طبق قرارداد منعقد شده میان این دو شرکت همکاری‌هایی در زمینه درگاه پرداخت و کیف پول الکترونیکی انجام خواهد شد.

طبق توافقات صورت گرفته شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش از سهامداران تپ‌سی خواهد شد و بخشی از کسب درآمد برای این سرمایه گذار از تراکنش های مالی تپ‌سی تامین خواهد شد. در واقع درآمد گفته شده از محل کارمزد تراکنش های شرکت تپسی خواهد بود.

بر همین اساس طرفین این قرار داد، تعهداتی دارند:

«شرکت تپ‌سی متعهد است بر اساس برنامه زمان‌ بندی به عمل آمده به اهداف تعیین شده مورد توافق دست یابد. شرکت سپ بر اساس اهداف دست یافته و بر اساس زمان بندی توافق شده وجوه سرمایه گذاری را تامین و پرداخت نماید.»

به گفته «میلاد منشی‌پور» مدیرعامل تپ‌سی منابع تامین شده از طریق این سرمایه گذاری برای توسعه سریع‌تر کسب وکار تاکسی اینترنتی تپ‌سی و افزایش سهم بازار این شرکت به کار خواهد آمد ضمن اینکه این همکاری، شروعی برای ورود به حوزه‌های جدید و مشترک مانند پرداخت خواهد بود:

«گروه مالی سامان نیز که سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای نوین را در دستور کار خود قرار داده، با خرید بخشی از سهام شرکت تپ‌سی، اقدام عملیاتی در این حوزه را آغاز کرده است. تپ‌سی با این سرمایه‌گذاری همچنان با سهام صد درصد داخلی به رشد و توسعه در عرصه تخصصی حمل و نقل ادامه خواهد داد.»

از آنجایی که سپ در واقع Psp بانک‌سامان است؛ اینطور به نظر می‌رسد این همکاری در‌ راستای پرداخت آنی که تپسی دیروز خبر آن را منتشر کرده بود انجام شده است و  از این پس گروه مالی سامان در هیات مدیره شرکت تپ‌سی حضور خواهند داشت.

گفتنی‌ست چندی پیش مجموعه آپ و اسنپ شرکت مشترکی را با همکاری یکدیگر تاسیس کردند. بر اساس قرار داد میان این دو مجموعه، در اختیار گرفتن انحصاری خدمات پرداخت اسنپ به آپ محول شده است و این شرکت مشترک اهداف و کارکردهای شرکت جدید را تمرکز و استقرار انحصاری تمامی خدمات گروه اینترنتی رز مانند کیف پول اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ و غیره بر بستر اپلیکیشن آپ عنوان کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی