ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن ویرایش ویدیو
نرم افزار و اپلیکیشن

ویرایش ویدیو و ساخت کلیپ با اپلیکیشن YouCam Video؛ لحظه‌ها را جاودانه کنید

نام محصولات استودیوی Perfect Corp، عموما با زیبایی گره خورده؛ اپلیکیشن‌هایی مثل YouCam Perfect که تلاش می‌کنند سوژه‌ها را از آن چه هستند زیباتر و دلنشین‌تر نشان دهند. حالا همین رویه در محصول جدید این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

نام محصولات استودیوی Perfect Corp، عموما با زیبایی گره خورده؛ اپلیکیشن‌هایی مثل YouCam Perfect که تلاش می‌کنند سوژه‌ها را از آن چه هستند زیباتر و دلنشین‌تر نشان دهند. حالا همین رویه در محصول جدید این شرکت که یک ویرایشگر ویدیوست هم ادامه پیدا کرده تا بتوانید با آن کلیپ‌هایی زیبا، جذاب و به یاد‌ماندنی بیافرینید.

YouCam Video متفاوت از ویرایشگرهای ویدیوی دیگر نیست. طبق الگوی امتحان پس‌داده همیشگی، رابط کاربری اپ با الهام از نرم‌افزارهای مشهور دسکتاپ همچون ادوبی پریمیر طراحی شده و کار ویرایش را روی یک تایم‌لاین انجام می‌دهید؛ البته کمی ساده‌تر از چیزی که در دسکتاپ دیده بودید.

ویرایشگر ویدیوی YouCam برای ویرایش‌های ساده عملکرد خوب و قابل قبولی دارد و به میزان کمی هم می‌توان روی آن برای ویرایش‌های حرفه‌ای حساب باز کرد. ساده‌ترین کاری که با این اپ انجام می‌دهید، این است که اسلایدشوهای موزیکال بسازید. بدین صورت که عکس‌ها را پشت سر هم بچینید و با اضافه کردن افکت و موسیقی، کلیپی موزیکال بسازید.

اپلیکیشن ویرایش ویدیو

YouCam Video برای این کار امکانات کافی در اختیارتان قرار می‌دهد. ترکیب عکس و ویدیو، افکت‌های جابجایی، افرودن متن و تصویر متحرک، تنظیمات کامل رنگ‌آمیزی و افکت‌های گرافیکی و در نهایت، کم و زیاد کردن سرعت و تکرار سکانس از جمله این قابلیت‌ها هستند.

خوشبختانه YouCam تمامی این امکانات را به رایگان ارائه می‌کند، و زمانی که به اینترنت متصل باشید هم اثری از تبلیغات مشاهده نمی‌کنید. با این وجود خروجی‌ها (که در حالت رایگان نهایتا می‌توانند HD باشند) همگی با واترمارک YouCam به شما تحویل داده می‌شوند.

این یکی از محدودیت‌هایی است که هنگام کار با اپلیکیشن به آن بر می‌خورید. نکته بعد این که با وجود تعیین بیت ریت و سرعت فریم، امکان تنظیم نسبت تصویر در YouCam Video وجود ندارد که جزو محدودیت‌های عجیب آن به حساب می‌آید.

اپلیکیشن ویرایش ویدیو

با توجه به این که همین حالا هم بعضی ویرایشگرهای موبایل، چنین ویژگی‌هایی را به کاربران خود ارائه می‌کنند ضمن این که بر خلاف YouCam Video ساختار لایه‌ای هم دارند، جایگاه این اپلیکیشن را باید جایی ما بین ویرایشگرهای حرفه‌ای و آماتور بدانیم.

البته خصوصیتی در YouCam Video هست که شاید در ویرایشگرهای ویدیوی دیگر نبینید، که Skin Smoother نام دارد؛ قابلیتی که مستقیما روی «زیبایی» سوژه‌ها اثر می‌گذارد و اتفاقا نتایج خوبی هم تحویل می‌دهد. به لطف Skin Smoother می‌توانید پوست چهره سوژه‌ها را کمی کش بدهید تا هم جوان‌تر به نظر برسند و هم آثار جوش و چین و چروک کمتر شوند.

یکی دیگر از مزایای YouCam Video هم امکان ترکیب چند موسیقی با یکدیگر است. به لطف وجود یک میکسر، می‌توانید چند موزیک کوتاه را به هم بچسبانید و کنترل حجم صدای هر بخش را هم به طور جداگانه در اختیار داشته باشید. این یکی از ویژگی‌های خوبیست که دسترسی به آن حتی در بعضی از ویرایشگرهای مطرح موبایل هم دیده نمی‌شود و YouCam Video آن را به ساده‌ترین شکل پیاده‌سازی کرده.

YouCam Video در حال حاضر برای پلتفرم اندروید منتشر شده اما بعید نیست که مثل سایر محصولات Perfect Corp، شاهد انتشار آن برای پلتفرم آی او اس هم باشیم. اگر برای ویرایش ویدیو و ساخت کلیپ به دنبال اپلیکیشنی ساده و سر راست می‌گردید، حتما YouCam Video را امتحان کنید.

YouCam Video

YouCam Video

سازنده: .Perfect Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 64 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Payam Alin
    Payam Alin | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    این ک میگه در کشور شما غیر فابل دسترسیه برا دانلود چیکار باید کرد

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

      یک مرتبه گوگل پلی رو فورس کلوز کنید، بعد Clear Cache و Clear Data. وی پی ان رو فعال کنید (ترجیحا آمریکا) و دوباره گوگل پلی رو باز کنید. حالا اسم اپلیکیشن رو که سرچ کنید پیداش می کنه و مشکلی برای دانلود نخواهید داشت.
      از این سایت هم می‌تونید اپ رو بگیرید: https://apkpure.com/youcam-video-%E2%80%93-easy-video-editor-movie-maker/com.perfectcorp.ycv

مطالب پیشنهادی