ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Calm
تکنولوژی

سامسونگ با سازنده نرم‌افزار مدیتیشن Calm همکاری می‌کند

سامسونگ به تازگی از همکاری خود با Calm، از اپلیکیشن‌های مدیتیشن معروف خبر داده است. با این همکاری کاربران اپ Calm می‌توانند مستقیما از طریق اپلیکیشن Samsung Health به ویژگی‌های خوب تن‌آرامی و مدیتیشن دسترسی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

سامسونگ به تازگی از همکاری خود با Calm، از اپلیکیشن‌های مدیتیشن معروف خبر داده است. با این همکاری کاربران اپ Calm می‌توانند مستقیما از طریق اپلیکیشن Samsung Health به ویژگی‌های خوب تن‌آرامی و مدیتیشن دسترسی پیدا کنند.

همچنین امکان دسترسی به این ویژگی برای خریداران ساعت هوشمند جدید کره‌ای‌ها، یعنی Galaxy Watch Active هم میسر خواهد بود. به گفته سامسونگ، این پوشیدنی هوشمند می‌تواند هنگام برگزاری جلسات مدیتیشن سطح استرس کاربر را به دقت بسنجد.

همانطور که می‌دانید، این روزها مدیتیشن به عنوان یکی از روش‌های کاهش اضطراب و تنش‌ روحی در سراسر دنیا میلیون‌ها طرفدار دارد و در حال حاضر اپلیکیشن‌های متعددی هستند که مدیتیشن را آموزش می‌دهند. یکی از بهترین این اپلیکیشن‌ها بدون شک Calm است که در دو پلتفرم iOS و اندروید، به خاطر دسته‌بندی‌های متنوع و موضوعی‌ خود طرفداران زیادی یافته است.

اما حالا و با همکاری سامسونگ، مطمئنا Calm می‌تواند طرفداران بیشتری برای خود دست و پا کند؛ خصوصا زمانی که قابلیت‌های خوب Galaxy Watch Active مثل پایش استرس و امکان پخش و توقف موزیک‌های مخصوص مدیتیشن این دیوایس به کمکش بیایند.

به گفته تیم سازنده Calm، آن دسته از کاربران اپ که دیوایس سامسونگ دارند می‌توانند از طریق فشردن آیکن Mindfulness در Samsung Health وارد حساب کاربری خود شده و به ویژگی‌های این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند.

دسترسی به ویژگی‌های Calm در اپلیکیشن سلامتی سامسونگ از دیروز برای گوشی‌های سامسونگ مبتنی بر اندروید پای و در کشورهای آمریکا، انگلستان، استرالیا، نیوزیلند، ایرلند، فیلیپین، آفریقای جنوبی، هندوستان، سنگاپور و هنگ کنگ آغاز شده و کشورهای دیگر هم به زودی این خصوصیت را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی