ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

گلکسی اس ۱۰ بهترین نمایشگر دنیای موبایل را دارد

سامسونگ در تولید سری گلکسی اس ۱۰ دست و دلبازی قابل توجهی به خرج داده و نتیجه آن راهیابی این پرچمدارها به صدر لیست سایت هایی نظیر dxomark بود و حالا نوبت به تمجید دیسپلی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۰

سامسونگ در تولید سری گلکسی اس ۱۰ دست و دلبازی قابل توجهی به خرج داده و نتیجه آن راهیابی این پرچمدارها به صدر لیست سایت هایی نظیر dxomark بود و حالا نوبت به تمجید دیسپلی میت از  این گوشی ها است.

گلکسی اس ۱۰ به نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع دینامیک امولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۰۴۰ پیکسل و پشتیبانی از HDR10 پلاس مجهز شده که ۸۸.۳ درصد از پنل جلو را پوشش می دهد. پنل این گوش یکی از نخستین نمایشگرهای حفره دار دنیا است که سنسور سلفی زیر آن قرار گرفته است.

حداکثر روشنایی مساله ای است که کاربران چندان به آن اهمیت نمی دهند اما هرچه این میزان بالاتر باشد تصویر زیر نور مستقیم از وضوح بیشتری برخوردار خواهد بود. این میزان برای اس ۱۰ برابر ۱۲۱۵ نیت عنوان شده که ۱۷ درصد از گلکسی اس ۹ بالاتر است و در عین حال بازدهی انرژی آن نسبت به مدل قبلی ۱۰ درصد بهبود پیدا کرده است.

نمایشگر گلکسی اس ۱۰ به لطف بهینه سازی های محرمانه از کالیبراسیون رنگی عالی برخوردار شده اند و به گفته دیسپلی میت رنگ های گلکسی اس ۱۰ از نظر بصری تمام عیار و بی نقص است. شاید تمایز کیفیت صفحه نمایش این موبایل با گلکسی اس ۹، نوت ۹ و پیکسل ۳ اکس ال از نظر بصری قابل تشخیص نباشد اما امتیاز  ۰.۴ JNCD (انحراف در دقت رنگ ها) نشان دهنده برتری پرچمدار جدید است. همچنین کیفیت و دقت رنگ ها از زوایای کناری نسبت به رقبا بهتر حفظ می شوند.

این دستگاه یکی از معدود گجت های  با پوشش صد در صدی گاموت رنگی عریض موسوم به DCI-P3 است. مجموع این موارد باعث شده دیسپلی میت رتبه A پلاس را برای نمایشگر گلکسی اس ۱۰ در نظر گرفته و مطابق معمول پرچمدار جدید سامسونگ را در صدر لیست با کیفیت ترین پنل های موبایل قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • M.Gh
    M.Gh | ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

    والا A70 با اندازه بزرگترین نمایشگر جهان یعنی "۶.۷ ک ب من خیلی لذت بیشتری داد?

  • alixcompact
    alixcompact | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    همش الکی همیشه همینه دیجیاتو اینو نگی تعجب میکردم
    بهترین صفحه نمایش اکسپریا 1 oled4k

مطالب پیشنهادی