ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۱۰۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام برای جنینی که هنوز متولد نشده

شبکه‌ های اجتماعی پر شده از اینفلوئنسر هایی که با استفاده از روش‌ های مختلفی برای جذب مخاطب تلاش می‌کنند. حال استفاده از این ابزار در زندگی انسان مدرن به سطح جدیدی رسیده و با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

شبکه‌ های اجتماعی پر شده از اینفلوئنسر هایی که با استفاده از روش‌ های مختلفی برای جذب مخاطب تلاش می‌کنند. حال استفاده از این ابزار در زندگی انسان مدرن به سطح جدیدی رسیده و با گشتی در شبکه‌ های اجتماعی متوجه حضور کودکانی خواهید شد که والدینشان از آن‌ ها برای کسب درآمد استفاده می‌‌کنند. در همین راستا، داشتن ۱۱۲ هزار دنبال کننده اینستاگرام برای جنینی که هنوز متولد نشده می‌تواند نشانه خوبی از ظهور پدیده‌ای با نام «کیدفلوئنسر» باشد.

کیدفلوئنسر
این عکس تزئینی به هالستون بلیک تعلق دارد که توانسته بیش از ۴۰ هزار لایک دریافت کند

البته این کودک که به زودی متولد خواهد شد،‌ تنها سلبریتی کم سن و سال این خانواده در اینستاگرام نیست و خواهران دو قلوی او نیز بیشتر از ۲.۵ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارند. پدر این بچه‌ ها در مصاحبه‌ای با نشریه تایمز اعلام کرده که هر پست تبلیغاتی در پیج دختران او مبلغی بین ۱۰ الی ۲۰ هزار دلار هزینه در پی خواهد داشت.

جدا از بحث‌ های مربوط به حفظ حریم خصوصی نوزدان، هنوز مرز های قانونی و اخلاقی برای استفاده از کودکان برای کسب درآمد های این چنینی مشخص نیست. در همین راستا، پیش از این اعلام شده بود که میانگین سنی مخاطبان کانال یوتوب دو کودک خردسال معروف اوا و اورلی عددی بین ۲۵ تا ۴۴ سال است که نشان می‌دهد والدین این کیدفلوئنسر ها باید نگران موضوعاتی مانند پدوفیلی هم باشند.

کیدفلوئنسر

در هر صورت، دنیای مدرن فعلی تا حدی تحت تاثیر قدرت شبکه‌ های اجتماعی قرار گرفته که از یک کودک متولد نشده هم برای انجام تبلیغات و معاملات مالی استفاده می‌شود. جدا از والدینی که اهمیتی به حفظ حریم خصوصی فرزندان خود نمی‌دهند، باید انتظار تصویب قوانین سخت‌ گیرانه‌تری را از جانب شبکه‌ های اجتماعی برای جلوگیری از سو استفاده‌ های احتمالی از کودکان داشته باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • a76
    a76 | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    صد هزار اسکل?

  • molavy
    molavy | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    ملت های دنیا هم همیشه در صحنه هستند ها

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    به حق چیزهای ندیده و نشنیده

مطالب پیشنهادی