ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

منتظر عرضه Forza Street در سال 2019 باشید

یکی از استودیوهای سازنده سری فورتزا یعنی Turn 10 به احتمال زیاد در حال کار روی یک نسخه فرعی از این سری با نام Forza Street است. ظاهرا پست جدید بلاگ این استودیو کاربران را ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

یکی از استودیوهای سازنده سری فورتزا یعنی Turn 10 به احتمال زیاد در حال کار روی یک نسخه فرعی از این سری با نام Forza Street است.

ظاهرا پست جدید بلاگ این استودیو کاربران را به سمت فایلی هدایت می‌کرده که به در حال ساخت بودن قسمت جدیدی از سری فورتزا اشاره می‌کند. در توضیحات این فایل آمده که Forza Street برای عرضه روی طیف گسترده‌ای از پلتفرم‌ها از ویندوز  گرفته تا دستگاه‌های اندروید و iOS آماده می‌شود.

در حال حاضر گمانه‌ زنی‌های مختلفی در مورد این بازی وجود دارد. بعضی از کاربران Street را آغاز فرنچایزی برای سری فورتزا می‌دانند که در کنار Horizon و Motorsport عرضه خواهد شد. عده‌ دیگری نیز معتقد هستند که این بازی تنها یک نسخه فرعی از سری فورتزا برای دستگاه‌های موبایلی خواهد بود.

Forza Street

در همین راستا، سال گذشته یکی از اعضای استودیو Turn 10 اعلام کرده بود که طرفداران طی سال ۲۰۱۹ باید منتظر عرضه قسمت جدیدی از این سری باشند؛ قولی که عرضه یک نسخه فرعی از این مجموعه با پسوند Street می‌تواند پاسخ مناسبی به آن باشد.

پاییز سال جاری قسمت چهارم از این سری برای ایکس باکس وان و پی سی (ویندوز ۱۰) منتشر شد و در زمان عرضه واکنش‌های بسیاری مثبتی را از سمت کاربران و منتقدان دریافت کرد.

کدام را ترجیح می‌دهید؟ یک فورتزا موبایلی یا یک نسخه از این سری با محوریت مسابقات خیابانی؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    اگه واسه موبایل بیاد عالی میشه

  • amir715
    amir715 | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    یه بازی سبک واسه موبایل با قابلیت شخصی سازی بالا.

  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۴ اسفند ۱۳۹۷

    کاش زیاد آرکید نباشه مثل آسفالت ها، البته زیاد بی روح و بی هیجان هم لذت نداره

مطالب پیشنهادی