ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اولین موبایل 5g آمریکا
تکنولوژی

این موبایل از فاصله ۵ متری به صورت بیسیم شارژ می شود

کمپانی Figgers سال ۲۰۰۹ میلادی در حوزه‌ی ارتباطات مخابراتی آمریکا آغاز بکار نمود. این شرکت کم کم موفق شده گستره فعالیتش را افزایش دهد و اولین موبایل هوشمند خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه کند. ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۰۰

کمپانی Figgers سال ۲۰۰۹ میلادی در حوزه‌ی ارتباطات مخابراتی آمریکا آغاز بکار نمود. این شرکت کم کم موفق شده گستره فعالیتش را افزایش دهد و اولین موبایل هوشمند خود را در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه کند. حال همین  شرکت اولین موبایل 5G آمریکا را با نام Figgers F3 معرفی کرده که از فاصله ۵ متری به صورت بیسیم شارژ می شود.

اولین موبایل 5g آمریکا

اولین موبایل این کمپانی فلوریدایی یعنی Figgers F1 این شرکت قابلیت عجیبی داشت و اگر متوجه می‌شد کاربر در ماشینی نشسته که با سرعت ۱۶ کیلومتر بر ساعت به جلو می رود، به طور خودکار وارد حالت safe mode می‌شد و قابلیت پیغام دادن در حال رانندگی از کار می‌افتاد.

حال این کمپانی مدعی شده که این موبایل آمریکایی اصل که در خاک ایالات متحده تولید شده، با تمامی شبکه‌های مخابراتی جهان سازگاری دارد.

علاوه بر این، اولین موبایل 5G آمریکا به یک ترابایت حافظه داخلی مجهز شده و از یک صفحه نمایش با کیفیت 4K بهره می‌برد. همچنین دوربین دوگانه‌ی ۱۸ مگاپیکسلی نیز در بدنه‌ی پشتی آن تعبیه شده و بدنه‌ی آبی آن نیز در برابر آب از خود مقاومت نشان می‌دهد.

اولین موبایل 5g آمریکا

شاید جالبترین و عجیبترین ویژگی این موبایل، محدوده‌ی شارژ بی سیم آن باشد. این موبایل از یک شارژر قوی به نام Figgers Super Base بهره می‌برد که می‌تواند این موبایل را حتی در صورتی که ۵ متر با آن فاصله داشته باشد را شارژ می‌کند. البته پیش از این نیز کمپانی‌هایی نظیر  Energous و WattUp چنین شارژهایی عرضه کرده بودند اما هیچکدام از چنین رنجی پشتیبانی نمی‌کردند.

پیشتر گفته شده بود فرآیند تولید شارژر بیسیم ایرپاور اپل پس از ۱۶ ماه آغاز شده و اپل قصد دارد از شارژٰری رونمایی کند که می‌تواند از فاصله دور نیز گجت‌ها را شارژ نماید. البته توسعه سیستم شارژ این چنینی برای Figgers F3 بسیار عجیب است و منتظر ویدیویی برای تایید این قابلیت باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

    حتما قیمتش هم 2000 دلاره

مطالب پیشنهادی