ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

شمشیر تاریکی به نینتندو سوییچ خواهد آمد

شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور را می‌توان یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌های ایرانی چند سال اخیر دانست که حال مدت زمان زیادی تا انتشار نسخه سوییچ آن فاصله نداریم. طبق اعلام رسمی سازندگان بازی در شرکت ...

Ojan Salemi
نوشته شده توسط Ojan Salemi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

شمشیر تاریکی: آخرین جنگاور را می‌توان یکی از شناخته شده‌ترین بازی‌های ایرانی چند سال اخیر دانست که حال مدت زمان زیادی تا انتشار نسخه سوییچ آن فاصله نداریم.

طبق اعلام رسمی سازندگان بازی در شرکت فن افزار، نسخه نینتندو سوییچ شمشیر تاریکی:‌ آخرین جنگاور در تاریخ ۱۰ فروردین عرضه خواهد شد.

این بازی داستان یک نینجا را روایت می‌کند که برای نجات جان استاد خود مجبور به آغاز سفری مهم می‌شود. او در جریان سفر خود با افراد متفاوتی روبرو شده و دشمنان گوناگونی را پشت سر می‌گذارد.

شمشیر تاریکی

دشمنان مختلفی در بازی حضور دارند که هر کدامشان نقاط قوت و ضعف مختص به خود را دارند. درجه سختی بازی حتی در حالت معمولی شما را به چالش می کشد و ثبت رکوردهای زمانی و امتیازی خوب، نیاز به مهارت بالایی دارد.

در جریان شمشیر تاریکی باید در میان سکو بازی سرعتی در محیط بازی، از جان خودتان محافظت کنید و همزمان گوی های خاصی که در نقاط مختلفی پراکنده شده اند را جمع آوری کنید. طی مراحل با دشمنان مختلف و متنوع زیادی مواجه می شوید که کشتن آن ها نیاز به استفاده از کمبوهایی متفاوت دارد. در کل، برای پیروزی در همه نبردهای بازی، به سرعت عمل بالا و برنامه ریزی نیاز دارید و این کار با تمرین و تکرار ماموریت ها میسر می شود.

شمشیرتاریکی پیش از این برای سایر پلتفرم‌های شناخته شده شامل پی سی، اندروید، پلی استیشن 4 و iOS عرضه شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

    درود به این شرکت ... حال میکنم باهاشون... ممنون که هستیپ

مطالب پیشنهادی