ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

های وب و صاایران
تکنولوژی

امضای موافقتنامه تشکیل کنسرسیوم میان های وب و صاایران

شرکت دادگستر عصر نوین با انتشار اطلاعیه ای خبر از امضای موافقتنامه تشکیل کنسرسیوم میان این شرکت و شرکت صنایع مخابرات صاایران جهت اجرای پروژه یا پروژه ها در حوزه ارایه سرویس های ارتباطات سیار ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۴۷

شرکت دادگستر عصر نوین با انتشار اطلاعیه ای خبر از امضای موافقتنامه تشکیل کنسرسیوم میان این شرکت و شرکت صنایع مخابرات صاایران جهت اجرای پروژه یا پروژه ها در حوزه ارایه سرویس های ارتباطات سیار در قالب اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) و رادیو ترانک عمومی داد. این شرکت که با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد در طی معاملات امروز با رشد ۳.۳ درصدی به قیمت ۵۹۱۵ ریالی رسید و سپس به دلیل ابهامات با توقف نماد روبرو شد.

به گزارش دیجیاتو به نقل از سنا، مفاد تشکیل کنسرسیوم و انعقاد موافقت‌نامه یاد شده به این شرح است:

  1. مدت موافقت نامه منعقده برای مدت پنج سال معتبر و لازم الاجرا بوده و در انقضای مدت با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود.
  2. موضوع و هدف موافقت‌نامه شامل موارد زیر می‌شود:

الف) بازاریابی، انعقاد قرارداد، ارائه سرویس به مشتریان و متقاضیان خدمات ارتباطات سیار

ب) طراحی، نصب، راه‌اندازی، راهبری، بهره‌برداری و نگهداری شبکه اپراتور مجازی و ارائه خدمات به مشتریان و متقاضیان

ج) تشکیل شرکت مشترک و ثبت آن در اداره ثبت شرکت ها برپایه اساسنامه و مفاد قانون تجارت

  1. قدرالسهم طرف اول در پروژه های مرتبط با حوزه فعالیت صنایع مخابرات صاایران ۷۰ درصد و های وب ۳۰ درصد از سود قابل تقسیم خواهد بود و هرگونه سود، زیان، حقوق و تعهدات حاصله طی مدت این موافقت‌نامه، به همین نسبت بین طرفین تسهیم خواهد شد.
  2. شرایط خدمات قابل ارائه توسط شبکه موضوع این کنسرسیوم در حوزه سرویس های دیگر شامل هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری، خدمات ارزش افزوده به تمامی خودروهای کشور (Connected Car) و کنتورخوانی (Metering) در حوزهای آب، گاز، برق، کشاورزی و … را ظرف مدت ۳ ماه از زمان امضاء این موافقت نامه تعیین خواهند کرد.

های وب و صاایران

گفتنیست سیستم‌های رادیوترانک مشابه سیستم‌های تلفن راه دور هستند که با بهره‌گیری از آنها مشترکان می‌توانند از یک کانال یا فرکانس بصورت مشترک استفاده کنند.

براساس اطلاعیه‌ای که از سوی این دوسازمان منتشر شده، افشای جزئیات بیشتر این قرارداد به علت شرایط محرمانگی قرارداد منعقده امکان پذیر نیست و به محض فراهم شدن شرایط و امکان محاسبه دقیق آثار مالی این قرارداد بر سود هر سهم، اطلاعات مربوطه به اطلاع سهامداران خواهد رسید؛ بنابراین به نظر می‌رسد برای اطلاعات بیشتر از این قرارداد باید کمی صبر کرد تا اطلاعات بیشتری از سوی دو سازمان در اختیار سهامداران قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

    صاایران یه زمانی گوشی میزد......یه زمان خیلی خیلی دور.....فکر میکردم منقرض شده....الان چیکار میکنه؟

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

      تقریبا تمام وسایل مخابراتی نیروهای نظامی توسط صاایران تولید میشه.

      • ErfanMTI
        ErfanMTI | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

        خوشحال شدم که هنوز سرپاست.....اگه بها بهش میدادن و دشمن تراشی و تحریم های بین المللی توی دنیا رو به جون نمیخریدیم میتونستیم توی تجارت الکترونیک جایی رو بگیریم توی دنیا.....یادمه وقتی صاایران گوشی موبایل میزد برندی به نام سامسونگ توی گوشی موبایل وجود نداشت تقریبا

مطالب پیشنهادی