ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ایکس باکس وان بدون دیسک طى بهار عرضه خواهد شد

اواخر دی ماه شایعه‌ی جدیدی در فضای مجازی منتشر شد که انتشار مدل جدید ایکس باکس وان را از سوی مایکروسافت تایید می‌کرد. طبق این شایعه، مدل جدید فاقد دیسک درایو است و کاربران برای تجربه‌ی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۴

اواخر دی ماه شایعه‌ی جدیدی در فضای مجازی منتشر شد که انتشار مدل جدید ایکس باکس وان را از سوی مایکروسافت تایید می‌کرد. طبق این شایعه، مدل جدید فاقد دیسک درایو است و کاربران برای تجربه‌ی بازی‌ها باید نسخه‌ی دیجیتالی آن‌ها را خریداری کنند. حال گزارش جدیدی منتشر شده که ضمن تایید شایعات قبلی، تاریخ انتشار این کنسول را نیز فاش کرده است.

با توجه به گزارش اخیر وبسایت ویندوز سنترال، مدل جدید ایکس باکس وان که با اسم رمز مَوریک (Maverick) شناخته می‌شد قرار است با نام رسمی Xbox One S All-Digital Edition عرضه شود. اگرچه نام انتخابی برای این مدل مقداری طولانی است اما به طور واضح به ویژگی‌ اصلی آن در مقایسه با دیگر مدل‌های ایکس باکس وان اشاره می‌کند.

با توجه به پیش بینی‌ها، ایکس باکس وان اس جدید به واسطه‌ی حذف دیسک درایو نه تنها پایین ترین قیمت را در میان تمامی مدل‌ها خواهد داشت، بلکه فضای کمتری را نیز اشغال می‌کند. همچنین طبق گزارش ویندوز سنترال، پیش فروش این کنسول از ماه آوریل آغاز می‌شود و انتشار رسمی آن نیز اوایل ماه مِه (اردیبهشت) اتفاق خواهد افتاد.

ایکس باکس وان بدون دیسک

گزارش جدید ویندوز سنترال تنها به ایکس ابکس وان بدون دیسک اختصاص نداشت و در آن اطلاعات جدیدی از نسخه‌ی پی سی بازی Halo: The Master Chief Collection منتشر شد. با توجه به ادعاهای بِرَد سَمز، نسخه‌ی پی سی بازی مراحل پایانی توسعه‌ی خود را می‌گذارند و احتمال معرفی آن نیز طی ماه‌های آینده بالاست.

طبق صحبت‌های سمز، احتمال عرضه‌ی بازی Halo: The Master Chief Collection همزمان با برگزاری رویداد E3 2019 پایین بوده و محتمل ترین اتفاق، معرفی آن در جریان کنفرانس مایکروسافت است. این بازی در سال 2014 برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد و شامل عناوین Halo: Combat Evolved Anniversary ،Halo 2: Anniversary ،Halo 3 و Halo 4 می‌شود.

اگر شایعه‌ی پیرامون Halo: The Master Chief Collection درست باشد، طرفداران سری می‌توانند امیدوار باشند که مایکروسافت در آینده 2 بازی انحصاری Halo 5: Guardians و Halo Infinite را نیز برای این پلتفرم عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی