ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آنر تب 5
تکنولوژی

آنر تب 5 با باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

آنر از تلبت اقتصادی جدیدی به نام آنر تب 5 با نمایشگر ۸ اینچی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. این تبلت زیبا از بدنه پشتی فلزی بهره می‌برد که ضربه‌گیر‌ های پلاستیکی، ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

آنر از تلبت اقتصادی جدیدی به نام آنر تب 5 با نمایشگر ۸ اینچی و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد. این تبلت زیبا از بدنه پشتی فلزی بهره می‌برد که ضربه‌گیر‌ های پلاستیکی، دور آن نصب شده و طراحی آن کاربر را به یاد آنر 6x می‌اندازد. حال با هم مشخصات کلی آن را مرور می‌کنیم؛

صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن Full HD

آنر تب 5

این موبایل از یک صفحه نمایش ۸ اینچی بزرگ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این آنر سراغ نمایشگر تمام صفحه‌ای نرفته و حاشیه‌های این تبلت آنچنان باریک نیست. دو بلندگو نیز در قسمت بالایی و پایینی این تبلت قرار گرفته و بهترین کارایی خود را زمانی نشان می‌دهد که کاربر سعی کند این تبلت را به صورت افقی در دست بگیرد و فیلم ببیند.

دو دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی آنر تب 5

آنر تب 5

یک دوربین تکی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت در قسمت بالایی صفحه نمایش این تبلت اقتصادی قرار گرفته و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگری که از فوکوس ثابت بهره می‌برد نیز روی بدنه‌ی پشتی آهنی آن تعبیه شده است. البته باید گفت آنر برای این تبلت فلش LED در نظر نگرفته و بعید است بتوان از این دو دوربین برای عکسبرداری یا فیلمبرداری در نور کم استفاده کرد.

چیپست کایرین ۷۱۰  و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی

آنر تب 5

در این گجت چیپست کایرین ۷۱۰ بکار رفته و ۳ یا ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته شده. علاوه بر این تبلت مذکور به قابلیت GPU Turbo 2.0 نیز مجهز شده که در واقع مکانیزم هواوی برای بالا بردن عملکرد بازی‌ کامپیوتری است. کاربر اگر بخواهد ظرفیت حافظه تبلت خود را بالا ببرد نیز می‌تواند از کارت‌های میکرو اس دی ۵۱۲ گیگابایتی نیز استفاده کند.

کاربر می‌تواند تبلت اقتصادی آنر تب 5 و باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را در دو مدل مختلف خریداری کند؛ مدل سیم کارت خور آن قیمتی معادل ۲۰۹ دلار دارد. در حالیکه مدل بهره‌مند از وای فای به نرخ ۱۶۴ دلار عرضه شده. این مدل هم اکنون در بازار چین موجود است و ممکن است چند ماه بعد نیز به بازار جهانی اضافه شود.

مطالب پیشنهادی