ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کیت واقعیت مجازی نینتندو لبو معرفی شد

نینتندو به دنیای واقعیت مجازی وارد خواهد شد البته نه به آن نحوی که ممکن است انتظارش را داشته باشید. امروز این غول صنعت ویدیو گیم از آخرین مدل کیت ساخت و ساز نینتندو لبو ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۹

نینتندو به دنیای واقعیت مجازی وارد خواهد شد البته نه به آن نحوی که ممکن است انتظارش را داشته باشید. امروز این غول صنعت ویدیو گیم از آخرین مدل کیت ساخت و ساز نینتندو لبو رونمایی کرد که سوییچ را به یک کیت واقعیت مجازی تبدیل می‌کند.

مانند مدل‌های پیشین لبو، این‌جا هم چند گزینه محدود برای انتخاب وجود خواهد داشت. در این میان کیت کامل ۸۰ دلار قیمت داشته و از ۶ مقوای گوناگون برای ساخت و ساز بهره می‌برد که شامل عینک واقعیت مجازی، دوربین، فیل و تفنگ اسباب بازی می‌شود.

در این میان کیت‌ ارزان‌تری با قیمت ۴۰ دلار هم وجود دارد که تنها به عینک وی آر و تفنگ اسباب بازی مجهز شده‌ و شما می‌توانید دیگر گزینه‌ها را نیز به صورت جداگانه خریداری کنید. کیت جدید نینتندو لبو از نرم افزار آموزشی هم بهره می‌برد تا کاربر را در ساخت مرحله به مرحله بازی‌ها یاری کند.

نینتندو لبو

داگ بوسر مدیر بعدی نینتندو آمریکا می‌گوید هدف آن‌ها ارائه تجربه‌ای بوده که همزمان کاربر را درگیر دنیای واقعی و واقعیت مجازی کند. قرار است مدل جدید نینتندو لبو روز ۲۳ فروردین در اختیار کاربران قرار بگیرد.

از زمان عرضه اولین مدل‌های نینتندو لبو تا امروز، کاربران سوییچ آثار خلاقانه زیادی را با استفاده از این کیت‌ها ساخته‌اند. چندی پیش، رامین جوادی به عنوان آهنگساز مشهور سریال Game of Thrones، تم اصلی این سری را با استفاده از کیت پیانو لبو نواخته بود.

در نهایت اگر هنوز با نحوه کار کردن این پروژه آشنا نیستید، بهتر است حتما نگاهی به جعبه گشایی دیجیاتو از این محصول داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی