ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی های E3 2018
ویجیاتو - بازی

نبرد با مار عظیم الجثه در تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice [تماشا کنید]

در حالی که به زمان انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice در اوایل فروردین ماه نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری در مورد این بازی مورد انتظار منتشر می‌شوند. تازه ترین تریلر از سکیرو، یکی دیگر از دشمنان ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

در حالی که به زمان انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice در اوایل فروردین ماه نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری در مورد این بازی مورد انتظار منتشر می‌شوند. تازه ترین تریلر از سکیرو، یکی دیگر از دشمنان اصلی بازی را به تصویر می‌کشد که پیش از این در تریلر معرفی شاهد آن بودیم.

تریلر جدید بازی Sekiro: Shadows Die Twice که تنها 30 ثانیه زمان دارد، باس فایت the Great Serpent و محل سکونت او در یک دره را نشان می‌دهد. اینطور که به نظر می‌رسد، این مار عظیم الجثه به محض دیدن سیکرو او را خواهد بلعید. در نتیجه کاربر باید برای شکست دادن او از مخفی کاری استفاده کند. همچنین با توجه به تریلرهایی که تاکنون از بازی منتشر شده‌اند، the Great Serpent را می‌توان غول پیکر ترین دشمن حاضر در بازی دانست.

پس از معرفی بازی Sekiro: Shadows Die Twice در جریان رویداد E3 2018، این سوال برای بسیاری از علاقه مندان به وجود آمد که آیا جدیدترین ساخته‌ی استودیو فرام سافتور به سختی سری دارک سولز خواهد بود یا خیر. با توجه به صحبت‌های هیدتاکا میازاکی در مصاحبه با پلی استیشن بلاگ، این عنوان به گونه‌ای طراحی شده است که حتی اگر کاربر مهارت بالایی در بازی‌های اکشن نداشته باشد، بتواند با استفاده از فکر خود چالش‌ها را پشت سر بگذارد.

میازاکی در ادامه‌ی صحبت‌های خود اضافه کرد پویایی بالایی در نبردهای بازی Sekiro: Shadows Die Twice وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا با متناسب با شرایط و سلیقه‌‌ی خود برای پیشبرد اهداف اقدام کند. برای مثال، کاربر می‌تواند میان مخفی کاری یا راه انداختن حمام خون برای انجام ماموریت یکی را انتخاب کند.

در پایان، لازم به ذکر است که بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ 2 فروردین برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین برای مشاهده‌ سیستم مورد نیاز این بازی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی