ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در پاسخ به مدیرعامل هواوی از ناکارآمدی طراحی میت ایکس می‌گوید

پیش از این مدیرعامل هواوی گفته بود که طراحی گلکسی فولد بد به نظر می‌رسد و حال معاون مدیریت اجرایی سامسونگ با استدلال‌هایی به این ادعا پاسخ داده است. به گفته این نماینده سامسونگ، نحوه ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۱

پیش از این مدیرعامل هواوی گفته بود که طراحی گلکسی فولد بد به نظر می‌رسد و حال معاون مدیریت اجرایی سامسونگ با استدلال‌هایی به این ادعا پاسخ داده است.

به گفته این نماینده سامسونگ، نحوه طراحی بیرونی میت ایکس باعث شده تا صفحه نمایش این دستگاه به خش پیدا کردن و آسیب دیدن حساس باشد. در ضمن او اعتقاد دارد که این نوع طراحی کارایی دستگاه را کاهش داده و ممکن است هنگام استفاده از این گوشی تاشو بارها چیزی را به صورت غیر عمدی لمس کنید.

البته او تایید کرده که نحوه تا شدن گلکسی فولد هنوز مشکلات خودش را دارد که سامسونگ دلیلش را محدودیت‌های تکنولوژی می‌داند. ظاهرا در بلند مدت این کمپانی قصد دارد راه مناسبی برای رسیدن به طراحی یک گوشی تاشو با قابلیت خم شدن به هر سمتی را پیدا کند.

در همین راستا، اخیرا گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ به جز گلکسی فولد، در حال کار روی دو گوشی تاشو دیگری است که از طراحی متفاوتی بهره می‌برند. بر اساس این گزارش، دیگر گوشی تاشو سامسونگ عملکردی مشابه با میت ایکس داشته و از یک نمایشگر بیرونی بی نیاز خواهد بود.

دیگر گوشی تاشو معرفی نشده سامسونگ هم به احتمال زیاد طرحی شبیه به موتورلا Raze خواهد داشت.  به این معنا که علاوه بر یک صفحه نمایش عمودی،‌ شاهد حضور یک صفحه نمایش کوچک‌تر نیز خواهیم بود. البته ممکن است سامسونگ با توجه به واکنش کاربران نسبت به گلکسی فولد، صفحه نمایش اضافی را از این گوشی معرفی نشده حذف کند.

به نظر می‌رسد سامسونگ در انتهای سال جاری میلادی یا سال ۲۰۲۰ به طور رسمی از این گوشی‌های تاشو رونمایی کند. تا آن روز، گلکسی فولد و هواوی میت ایکس شاخص‌ترین گزینه‌های موجود در بازار خواهند بود. شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • Payam Alin
    Payam Alin | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

    میت ایکس ک بهتره صد در صد

  • علی
    علی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

    گلکسی فولد خیلی بهتره از همه لحاظ

  • sajjad fayyazi
    sajjad fayyazi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

    اونی که هزارو خورده ای دلار پول به هواوی میده قطعا دو تا خش براش چیزی نیست بلکه طراحیش مهمه براش که هواوی همه رو با هم داره
    هواوی میت ایکس بهترینه

  • آریا
    آریا | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷

    هر چند هیچ کدوم کاربردی نیستن ولی هواوی رو که باز میکنی چروک میشه صفحه اش. ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی