ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیت بیت از ساعت هوشمند ورسا لایت در کنار مچ بندهای جدید رونمایی کرد

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا (Versa) از زمان معرفی به محبوب ترین محصول این شرکت تبدیل شده و حالا به منظور گسترش بازار و افزایش فروش، فیت بیت از نسخه ارزان تر آن با نام ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

ساعت هوشمند فیت بیت ورسا (Versa) از زمان معرفی به محبوب ترین محصول این شرکت تبدیل شده و حالا به منظور گسترش بازار و افزایش فروش، فیت بیت از نسخه ارزان تر آن با نام ورسا لایت در کنار یک مچ بند هوشمند (در دو نسخه) و یک مچ بند مخصوص کودکان رونمایی کرده است.

فیت بیت ورسا لایت

ورسا لایت

نسخه ارزان قیمت ساعت هوشمند محبوب فیت بیت با یک بار شارژ انرژی لازم برای بیش از 4 روز فعالیت را دریافت کرده و مانند نسخه اصلی، از حسگر ضربان قلب و سنسور SpO2 (سطح اکسیژن خون) بهره می برد. با این وجود مدل لایت 40 دلار از نسخه معمولی ارزان تر بوده و با پرداخت 160 دلار قابل خریداری خواهد بود.

خاصیت ضد آب فیت بیت ورسا لایت سلامت آن را در زمان شنا کردن تضمین نموده اما بر خلاف مدل اصلی، نسخه لایت فاقد فشار سنج (بارومتر) و حافظه داخلی برای ذخیره سازی موسیقی است. عدم امکان پخش موسیقی باعث شده در طراحی ورسا لایت دکمه های تنظیم صدا حذف شوند.

فیت بیت اینسپایر و اینسپایر HR

اینسپایر

مچ بندهای هوشمند سری اینسپایر فیت بیت پس از هربار شارژ کامل که دو ساعت طول می کشد، تا پنج روز کار می کنند و قادر به پایش تمرینات ورزشی و استراحت های مابین آنها (با آموزش تکنیک تنفس آرامش بخش) هستند.

فیت بیت اینسپایر با 2 ساعت شارژ 5 روز کار می کند

اینسپایر و اینسپایر HR تا عمق 50 متری ضد آب بوده و برای شناگران انتخاب مناسبی هستند. این دو مچ بند همچنین از تایمر و کرونومتر داخلی بهره مند بوده و امکان نمایش اعلان های تلفن هوشمند روی نمایشگر سیاه و سفید OLED آنها وجود دارد.

لازم به ذکر است که نسخه HR به حسگر ضربان قلب نیز مجهز شده و در حالت عادی، هر 5 ثانیه ضربان قلب کاربر را ثبت می کند؛ اما اگر مچ بند تشخیص دهد که کاربر در حال انجام فعالیت بدنی است، فرآیند ثبت ضربان را هر ثانیه انجام خواهد داد.

فیت بیت اینسپایر با قیمت 70 دلار و اینسپایر HR با قیمت 100 دلار به دست مشتریان خواهند رسید.

فیت بیت Ace 2

ایس 2

مچ بند ایس 2 فیت بیت برای کودکان از ضربه گیرهای بادوام و خاصیت ضد آب تا عمق 50 متری برخوردار شده و با صفحه ساعت های کودکانه و امکان سفارش بندهای شخصی سازی شده به بازار می آید.

فیت بیت Ace 2 به منظور آموزش عادات زندگی سالم به کودکان، چالش های تحرکی مختلفی داشته که در صورت انجام، نشان های مجازی مختلفی را به کودک اعطا می کند. این محصول مانند مچ بند اینسپایر با هر شارژ تا 5 روز کار خواهد کرد و 71 دلار نیز قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی