ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر احتمالی از گوگل گلس آتی منتشر شد

تصاویر تازه‌ای در سطح اینترنت منتشر شده که به احتمال زیاد به گوگل گلس بعدی تعلق دارد. زمانی که گوگل گلس در سال ۲۰۱۲ وارد بازارهای جهانی شد، بسیاری از کاربران به خاطر قیمت بالای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

تصاویر تازه‌ای در سطح اینترنت منتشر شده که به احتمال زیاد به گوگل گلس بعدی تعلق دارد.

زمانی که گوگل گلس در سال ۲۰۱۲ وارد بازارهای جهانی شد، بسیاری از کاربران به خاطر قیمت بالای این محصول و ممنوعیت استفاده از آن در محل‌های مختلفی از خرید آن صرف نظر کردند. بعد از چند سال بی خبری،‌ سرانجام گوگل گلس در سال ۲۰۱۷ برای استفاده در بخش کسب و کار بازگشت.

عملکرد قابل قبول مدل تجاری گوگل گلس باعث شده تا شایعاتی در مورد مدل جدیدی از این عینک واقعیت افزوده به گوش برسد. در همین راستا، بنچمارک جدیدی در گیک‌بنچ به ثبت رسید که پیشرفت سخت‌افزاری این مدل معرفی نشده را نسبت به گوگل گلس قدیمی نشان می‌دهد.

برای مثال، در این محصول از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده خواهد شد که شامل چیپ LTE هم می‌شود. ۳ گیگابایت رم، پشتیبانی از وایفای و نسخه پنجم بلوتوث نیز از دیگر ویژگی‌های گوگل گلس بعدی خواهند بود.

در ضمن، به نظر می‌رسد این دستگاه به یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که قادر است ویدیوهای 4K را با ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. لازم به ذکر است که نرخ فریم این دوربین در رزولوشن 1080p به ۱۲۰ افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین با توجه به تصاویر منتشر شده از گوگل گلس بعدی در سطح اینترنت می‌توان فهمید که این محصول به خروجی USB-C مجهز شده. در ضمن، نسخه پیش‌فرض اندروید 8 روی گوگل گلس نصب خواهد شد.

با وجود آن که گوگل گلس به موفقیت نرسید اما ظاهرا اپل قصد دارد مانور زیادی روی عینک واقعیت افزوده خود که احتمالا تا سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی