ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پرامتیازترین بازی ایکس باکس وان در راه موبایل

بعد از اینکه مایکروسافت در کنفرانس E3 پارسالش Gears POP را معرفی کرد، احتمال اینکه این مسیر ادامه‌دار باشد و ردموندی‌ها سیاستی شبیه به نینتندو را پیش بگیرند، زیاد به‌نظر می‌رسید. هنوز هم زود است ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

بعد از اینکه مایکروسافت در کنفرانس E3 پارسالش Gears POP را معرفی کرد، احتمال اینکه این مسیر ادامه‌دار باشد و ردموندی‌ها سیاستی شبیه به نینتندو را پیش بگیرند، زیاد به‌نظر می‌رسید. هنوز هم زود است این قضیه را قطعی بنامیم ولی جزییات لو رفته نشان می‌دهند که ظاهرا باید حضور جدی‌تر مایکروسافت در دنیای موبایل گیمینگ را خوش‌آمد بگوییم.

در هفته‌ای که گذشت استودیوی Turn 10، یکی از استودیوهای سازنده سری فورتزا، خیلی اتفاقی در وبلاگش از فورتزا استریت (Forza Street) پرده برداشت: «در همکاری با Electric Square مشغول ساخت فورتزا استریت هستیم. عنوانی که از پایه برای دیوایس‌های مختلف ویندوز ۱۰، اندروید و iOS ساخته شده است.»

با میانگین امتیازی ۹۲ فورتزا هورایزن ۳ پرامتیازترین بازی انحصاری ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ از دیدگاه منتقدان است

در دوران افول گرن توریسمو، مایکروسافت با سری فورتزا توانست تاج پادشاهی سبک ریسینگ را به دست بیاورد. از زمان عرضه ایکس باکس وان، تقریبا هر سال قسمت جدیدی از این مجموعه برای پلتفرم‌های مایکروسافت منتشر می‌شد که همگی جزو پرامتیازترین بازی‌های نسل هشتم بودند.

به‌همین خاطر مشخصا انتشار فورتزا روی تلفن‌های هوشمند می‌تواند خبر خوبی باشد، با این حال یک نگرانی وجود دارد؛ Gears POP اصلا آن‌چیزی که انتظار داشتیم نبود و این مسئله باعث شده تا نسبت به کیفیت نهایی فورتزا استریت، اگر قرار باشد برای موبایل بیاید، نگران بشویم. البته هنوز برای قضاوت نهایی زود است و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

Calculator 2: The Game

  • بازی آفلاین است

بالاخره قسمت دوم ماشین حساب (Calculator) برای سیستم عامل گوگل هم منتشر شد و حالا دارندگان دیوایس‌های اندرویدی نیز می‌توانند طعم شیرین ریاضی را بچشند. مشابه گذشته در Calculator 2 هر مرحله به بازیکن عدد‌هایی به همراه علامت‌های مختلف (ضرب، جمع، تقسیم و ...) داده می‌شود و باید با انتخاب درست آن‌ها، به رقمی که بازی خواسته برسد. چالش اصلی اینجاست که برای کلیک روی ارقام محدودیت‌هایی وجود دارد و باید در کمترین حرکت ممکن جواب را پیدا کنید.

Calculator 2: The Game

Calculator 2: The Game

سازنده: Simple Machine قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 195.2 / 93.59 مگابایت زبان:

بازی تخم مرغ

  • بازی آفلاین است

تخم مرغ آن‌قدر خوب بود که تصمیم گرفتم در هفت‌سنگ نگاهی دوباره به بازی بیاندازم تا اگر هنوز تجربه‌اش نکرده‌اید، شاید حالا نظرتان عوض بشود. تخم مرغ تمام آن چیزهایی که یک پلتفرمر با کیفیت می‌خواهد را دارد. طراحی فوق‌العاده مرحله‌ها باعث شده تا سختی زیاد بازی جای اینکه بازیکن را اذیت کند تبدیل به یک برگ برنده بزرگ بشود، تغییرات زیاد بخش بصری و شنیداری در هر مرحله به تنوع بیشتر بازی کمک کرده‌‌ است و حتی داستان با تمام سادگی‌اش اما رنگ و بویی بانمک و منطقی به ماجراجویی تخم مرغ می‌دهد.

بازی تخم مرغ

بازی تخم مرغ

سازنده: استودیو بازی سازی آنباند قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 71.2 مگابایت زبان:

Tiltagon Turbo

بازی آفلاین است

بازی بالانس (Ballance) برای کامپیوتر را به یاد دارید؟ همان عنوانی که در آن کنترل یک گوی سنگی به بازیکن داده می‌شد و او هم وظیفه داشت تا با حفظ تعادل آن روی مسیرهای باریک، گوی را به مقصد برساند. Tiltagon Turbo نسخه مدرن‌تر همین بازی است. در اینجا نیز بازیکن کنترل توپی را به‌عهده دارد و باید این توپ را به نقطه پایانی برساند. به‌خاطر سرعت بالای توپ، مسیرهای کوچک و البته حضور تله‌های مختلف حفظ تعادل این جسم خیلی سخت بوده و ممکن است در یک دقیقه چندین‌ بار ببازید.

Tiltagon Turbo

Tiltagon Turbo

سازنده: Kiemura Oy قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 97.1 / 32.61 مگابایت زبان:

FRAG – Pro Shooter

فورتزا برای اندروید

  • بازی آنلاین است

برای کسانی که به دنبال یک شوتر آنلاین جدید هستند، FRAG – Pro Shooter می‌تواند گزینه خوبی باشد. بازی بیش از ۴۰ شخصیت مختلف دارد که هر کدام با توانایی‌های خاص‌شان تجربه‌ای متفاوت از مبارزات را ارائه می‌دهند و به لطف حضور یک گرافیک کارتونی بازی هم توانسته عملکرد خوبی از خودش روی گوشی‌ها به‌جای بگذارد و هم نبردها را این‌بار کارتونی‌تر از همیشه به تصویر کشیده است. FRAG سعی دارد در دنیای کلیشه‌های تیراندازی متفاوت باشد و حداقل بازخوردهای کاربران نشان می‌دهد که تا حدی توانسته به موفقیت برسد.

FRAG Pro Shooter

FRAG Pro Shooter

سازنده: Oh BiBi قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 300.4 / 97.86 مگابایت زبان:

Mortal Kombat

تقریبا دو ماه تا انتشار قسمت جدید مورتال کامبت برای پلتفرم‌های خانگی زمان باقی مانده و همان‌طور که انتظار می‌رفت، نسخه موبایل بازی با گرافیک و شخصیت‌های جدید آپدیت شد. متاسفانه با وجود اینکه بازی از لحاظ ظاهری پیشرفت خوبی داشته ولی هنوز گیم‌پلی ساده است و آن استراتژی‌هایی که عناوین مبارزه‌ای باید داشته باشند را نسخه موبایل مورتال کامبت ندارد. بنابراین اگر به دنبال یک اثر خوش گرافیک ساده از سبک فایتینگ هستید، مورتال کامبت را از دست ندهید. در غیر از این صورت به سراغ نمونه‌های مشابه بروید.

MORTAL KOMBAT

MORTAL KOMBAT

سازنده: Warner Bros. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1100 / 926.79 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

    بابا شما هم رفتین تو فاز الان من فقط رفتم تو کف بازی های که میخواد بیاد گور بابای مورتال کامبت خدا کنه این فورزا رو مثل ادم بسازن مثلا یکم قوی تر از گرید اتواسپورت باشه خوبه ولی خدا کنه یه سطح بازی های ریسینگ رو رو موبایل ببره بالا تر الان چند سال هست که تو سبک شبیه سازی (اسفالت حساب نیست چون ارکید هست ) فقط رو اندروید ریل ریسینگ رو داریم بازی جی تی ریسینگ هم اگه گیم لافت ادامه میدادش مثل اسفالت الان شاید بهترین تو سبک شبیه ساز بود نید فور اسپید هم بعد نسخه ماست وانتد کلا از دست دادیمش چون بازی بهتر از ریل ریسینگ ۳ نمیاد خود EA هم ریل ریسینگ ۴ رو تا حالا نساخته ای خدا بعد این همه سال یعنی بلاخره این روند عوض میشه

    • ahadm ۸۸۸۸
      ahadm ۸۸۸۸ | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

      sport racing
      تو نسخه بتا هست و استقبال فراوانی ازش در پلی استور شده
      صد در صد نسخه اصلیش میلونی دانلود خواهد شد

      • Mamad Shafi
        Mamad Shafi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

        من بازی میخام که از قدرت گوشی بتونه کامل استفاده کنه این بازی هم بازی کردمش مثل همیشه یه بازی شبیه به ریل ریسینگ هست الان ما هیچ بازی موبایلی نداریم که بشه توش مثل فورزا ماشین رو برداشت و تو مسیر ها فقط رفت اینور اونور تقریبا فورزا جهان باز هست تو سبک ریسینگ ولی تو مثلا نمیتونی تو اسفالت ریل ریسینگ و حتی گرید اتواسپورت ازاد بچرخی همش یه مسیر بیشتر جلو ادم نیست

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

    از مورتال کمبات که چیزی نگید بهتره ..افتضاح بود با انلاین کردنش کاملا گند زدند بهش
    می تونم بگم بدترین گیم پلی تاریخ بازی های مورتال کمبات رو داره ...
    بازی flaming core هم ارزش داشت معرفی بشه این هفته

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

      نافتو با بازیای افلاین بستنا

      • ahadm ۸۸۸۸
        ahadm ۸۸۸۸ | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

        سوای انلاین بودنش .
        سیستم گیم پلیش برای نیم ساعته
        حالا اگه سیستم مبارزه ای بهتری داشت ..خب چون مورتال کمباته ..انلاین بودنش مهم نبود ..

        • mahdi_asdn
          mahdi_asdn | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

          با گیم پلیش موافقم. injustice هم همینطوره

مطالب پیشنهادی