ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی نگاه نزدیک شیائومی ردمی 7 پیش از معرفی رسمی [تماشا کنید]

پس از معرفی رسمی شیائومی ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو، حالا نوبت به نسخه استاندارد رسیده اما پیش از رونمایی توسط شرکت، شیائومی ردمی 7 در یک ویدیوی نگاه نزدیک و در ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

پس از معرفی رسمی شیائومی ردمی نوت 7 و ردمی نوت 7 پرو، حالا نوبت به نسخه استاندارد رسیده اما پیش از رونمایی توسط شرکت، شیائومی ردمی 7 در یک ویدیوی نگاه نزدیک و در مقایسه با ردمی نوت 7 رؤیت شده است.

شیائومی ردمی 7 از چیپست اسنپدراگون 632 بهره می‌برد

ردمی 7 که پیش از این در اسناد TENAA نیز ظاهر شده بود، از چیپست 14 نانومتری هشت هسته ای اسنپدراگون 632 بهره می برد که با هسته های 1.8 گیگاهرتزی Kryo 250 و گرافیک آدرنو 506، وظیفه پردازش امور را بر عهده دارد. این چیپست همچنین از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند که در کنار باتری 4000 میلی آمپر ساعتی ردمی 7، خیال کاربر را راحت خواهد کرد.

میان رده جدید شیائومی در نسخه استاندارد با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان می رسد که البته طبق اسناد TENAA، گزینه های ترکیبی دیگری از جمله 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه و در نهایت 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه نیز احتمالاً وجود خواهند داشت.

نکته جالب در خصوص ردمی 7 استفاده از درگاه microUSB در زیر بدنه است که با توجه به کوچ دنیای موبایل به فناوری USB-C، یک گام به عقب محسوب می شود. این گوشی در ضمن با نمایشگر 6.26 اینچی تمام صفحه LCD که از بریدگی قطره ای، نسبت ابعاد 19:9 و رزولوشن 1520 در 720 برخوردار است، به دست مشتریان می رسد.

ردمی 7

در پنل پشتی شاهد حضور ماژول دوربین دوگانه هستیم که طبق اطلاعات موجود، از ترکیب 12+8 برخوردار بوده و امکان ثبت ویدیوهای 4K را هم دارد. لازم به ذکر است که پشت دستگاه بر خلاف ردمی نوت 7 از پلاستیک ساخته شده و اسکنر اثر انگشت را هم در خود جای داده است.

هنوز مشخص نیست که شیائومی در چه تاریخی ردمی 7 را معرفی و عرضه خواهد کرد، اما پیش بینی می شود این تلفن هوشمند میان رده با قیمتی در حدود 125 دلار (برای نسخه پایه) به بازار بیاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

    سـلام دوستـان دیجیاتـویی?
    عـرض خستـه نباشیـد...
    دوستـان گلـم یـه ذره دلخـورم ازتــون?
    نـرم افـزارتـون عالیـه فقـط 2 تـا عیـب بـزرگ داره،اول اینکـه:چـرا نـرم افـزارتون بـرای سیستـم عامـل IOS نیـستش؟! دوم اینـکه: وقتـی یه کلیـپ رو به صـورت بـزرگ نمایـی اجـرا میـکنیم وسـط صفحـه عکـس اون کلیـپ مـی مـونه! و کاریـش نمیـشه کـرد و از سـر مجبـوری کلیـپ ها رو بصـورت کـوچیک تماشـا میـکنیم و ایـن خیـلی خیـلی بـد و ضــدحــاله?
    لطـف کنیـن ایـن 2 تـا عیـب رو سریـع تـر درستـش کنیـم?
    سپـاس فـراوان

مطالب پیشنهادی