ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش کردن محتوای مخرب در توییتر متحول خواهد شد

از این به بعد پروسه ریپورت کردن در توییتر نیازمند اطلاعات شخصی و جزییات بیشتری خواهد بود تا کاربران بتوانند دلیل گزارش کردن یک محتوای مخرب را با جزییات بیشتری بیان کنند. به‌زودی هنگامی که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

از این به بعد پروسه ریپورت کردن در توییتر نیازمند اطلاعات شخصی و جزییات بیشتری خواهد بود تا کاربران بتوانند دلیل گزارش کردن یک محتوای مخرب را با جزییات بیشتری بیان کنند.

به‌زودی هنگامی که کاربران توییتی را ریپورت می‌کنند، می‌توانند در توضیحات خود به اطلاعاتی همچون، آدرس خانه یا یک محیط حقیقی دیگر، اطلاعات مالی و جزییات کارت شناسایی را درج کنند. احتمال می‌رود این قابلیت از ساعاتی دیگر در دسترس نسخه وب و موبایل توییتر قرار بگیرد.

به طور کلی این قابلیت به توییتر اجازه می‌دهد تا از اطلاعات بیشتری برای مقابله کردن با توییت‌های مخرب بهره ببرد. در کل، به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی انجام چنین تغییری جلوگیری از فعالیت ربات‌های حاضر در این شبکه اجتماعی باشد.

ریپورت کردن در توییتر
تغییر نحوه ریپورت کردن در توییتر می‌تواند تاثیر به‌سزایی در جلوگیری از انتشار محتوای مخرب در این شبکه اجتماعی داشته باشد.

البته هنوز به طور رسمی مشخص نشده که چنین تغییری چه تاثیر مشخصی را روی نحوه نظارت توییتر روی توییت‌های مخرب خواهد گذاشت. ممکن است توییتر بخواهد از ریپورت‌های غیر منصفانه جلوگیری کرده یا دست بازتری برای برخورد با افرادی که محتوای مخربی را به اشتراک می‌گذارند داشته باشد.

طی سال‌های اخیر توییتر همواره سعی کرده تا بالانس خوبی بین ایجاد یک فضای آزاد برای حرف زدن و مبارزه با توهین‌ها فراهم کند و چنین اقداماتی نیز برای رسیدن به این هدف انجام می‌شوند.

در همین راستا، توییتر اعلام کرده که در حال طراحی ویژگی جدیدی برای پنهان کردن پاسخ‌های داده شده به توییت‌ها است؛ قابلیتی که نگرانی‌های زیادی را در مورد سو استفاده‌های احتمالی به دنبال داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی