ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیزر جدید هواوی پی 30 به ویژگی‌های این سری اشاره می‌کند [تماشا کنید]

هواوی تیزری را با محوریت هواوی پی 30 منتشر کرده که استفاده این گوشی از یک ماژول پریسکوپ برای زوم اپتیکال بالا را تایید می‌کند. پیش از این هم تصویری گرفته شده با استفاده از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۴۲

هواوی تیزری را با محوریت هواوی پی 30 منتشر کرده که استفاده این گوشی از یک ماژول پریسکوپ برای زوم اپتیکال بالا را تایید می‌کند.

پیش از این هم تصویری گرفته شده با استفاده از دوربین این گوشی در شبکه اجتماعی چینی وبیو منتشر شده بود که نشان می‌داد هواوی پی 30 پرو از دوربینی چهارگانه بهره‌مند خواهد بود. یکی دیگر از مواردی که طی این تیزر به آن پرداخته می شود به کیفیت بالای بلندگوهای این سری گوشی برمی‌گردد و ظاهرا باید منتظر حضور بلندگوهای استریو در این محصولات باشیم.

جلوه‌های سه بعدی حاضر در این ویدیو هم جالب هستند اما هنوز نمی‌توان تایید کرد که آیا به وجود قابلیت خاصی در پی 30 اشاره می‌کنند یا خیر.در کل به نظر می‌رسد در گوشی‌های سری پی 30 باید منتظر حضور فناوری اسکن سه بعدی چهره برای باز کردن قفل گوشی مانند چیزی که در میت ۲۰ پرو شاهد آن بودیم باشیم.

به طور کلی، گوشی‌های سری پی هواوی به طور مشخصی روی دوربین متمرکز هستند و بنابراین دور از انتظار نیست که انتظار عملکردی عالی از دوربین پی 30 داشته باشیم. در حال حاضر هواوی تایید کرده که پی 30 پرو به یک دوربین چهارگانه با قابلیت‌های پیشرفته زوم مجهز شده است. هواوی پی 30 در تاریخ ۶ فروردین به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

البته مدتی پیش جزییات احتمالی دوربین‌های هر ۳ مدل هواوی پی 30 مشخص شده بود. بر اساس این جزییات می‌توان گفت جای فلش LED در سه مدل مختلف پی 30 متفاوت بوده و ظاهرا تنها مدل پرو این محصول از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. همچنین با توجه به تصاویر منتشر شده محافظ گوشی‌های سری پی 30 باید منتظر پشتیبانی آن‌ها از جک ۳.۵ میلی متری هدفون و خروجی USB-C هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

    سـلام دوستـان دیجیاتـویی?
    عـرض خستـه نباشیـد...
    دوستـان گلـم یـه ذره دلخـورم ازتــون?
    نـرم افـزارتـون عالیـه فقـط 2 تـا عیـب بـزرگ داره،اول اینکـه:چـرا نـرم افـزارتون بـرای سیستـم عامـل IOS نیـستش؟! دوم اینـکه: وقتـی یه کلیـپ رو به صـورت بـزرگ نمایـی اجـرا میـکنیم وسـط صفحـه عکـس اون کلیـپ مـی مـونه! و کاریـش نمیـشه کـرد و از سـر مجبـوری کلیـپ ها رو بصـورت کـوچیک تماشـا میـکنیم و ایـن خیـلی خیـلی بـد و ضــدحــاله?
    لطـف کنیـن ایـن 2 تـا عیـب رو سریـع تـر درستـش کنیـم?
    سپـاس فـراوان

مطالب پیشنهادی