ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی گیمینگ شیائومی بلک شارک 2 در آنتوتو رویت شد

شیائومی رسما از معرفی بلک شارک 2 در ۲۷ اسفند ماه خبر داده اما این گوشی از همین حالا در پایگاه های بنچمارک قدرت خود را به رخ کشیده است اخیرا این گوشی با کد ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۵

شیائومی رسما از معرفی بلک شارک 2 در ۲۷ اسفند ماه خبر داده اما این گوشی از همین حالا در پایگاه های بنچمارک قدرت خود را به رخ کشیده است

اخیرا این گوشی با کد BlackShark Skywalker در تست‌های آنتوتو حضور پیدا کرده است. در حال حاضر می‌دانیم که بلک شارک بعدی از چیپست اسنپدراگون 855 و ۸ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

بلک شارک 2

در جریان تست‌های آنتوتو، رزولوشن صفحه نمایش این محصول ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عنوان شده. این گوشی به لطف چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 به امتیاز ۳۵۹۹۷۳ در تست آنتوتو رسیده که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود. پیش از این هم یک مدل دیگر از بلک شارک 2 با ۸ گیگابایت رم در تست‌های گیک بنچ دیده شده بود. در آن زمان مشخص شد این گوشی با یک شارژر ۲۷ واتی عرضه خواهد شد.

همچنین تصویر زنده‌ای از این گوشی در سطح اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد در بلک شارک 2 با دوربینی دوگانه در پشت دستگاه روبرو خواهیم بود. در این تصویر نمی‌توان حسگر اثر انگشت را پیدا کرد پس این احتمال وجود دارد که شیائومی حسگر اثر انگشت بلک شارک 2 را در جلوی دستگاه قرار داده باشد.

بلک شارک 2

در ضمن بلک شارک 2 برای خنک ماندن از Liquid Cooling 3.0 استفاده خواهد کرد. البته هنوز مشخص نیست که در این نسل جدید از سیستم خنک کننده باید منتظر اضافه شدن چه ویژگی‌هایی باشیم اما ظاهرا این گوشی به لوله‌های بزرگ‌تری نسبت به گذشته مجهز شده که می‌توانند دمای داخل بلک شارک 2 را تنظیم کنند.

تماشا کنید: ویدیوی نگاه نزدیک شیائومی ردمی 7 پیش از معرفی رسمی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی