ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی FRAG Pro Shooter؛ این قهرمانان حرفه‌ای

در دورانی که شوترهای گوشی روز به روز شبیه‌تر به هم می‌شوند، FRAG Pro Shooter می‌تواند یک تجربه متفاوت ارائه بدهد و این بزرگترین برگ برنده بازی است؛ FRAG عنوان بدون نقصی نیست اما بالاتر از تمام ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۰۰

در دورانی که شوترهای گوشی روز به روز شبیه‌تر به هم می‌شوند، FRAG Pro Shooter می‌تواند یک تجربه متفاوت ارائه بدهد و این بزرگترین برگ برنده بازی است؛ FRAG عنوان بدون نقصی نیست اما بالاتر از تمام این نقطه‌ ضعف‌ها، بازی حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد و همین مسئله شاید بهترین دلیلی باشد که طرفداران تیراندازی روی تلفن‌های هوشمند باید به سراغش بروند.

در تعریفی کلی، FRAG عنوانی گروهی در قالب دوئل‌های یک به یک است. در هر مبارزه بازیکن‌ها از بین شخصیت‌ها که هر کدام دارای قدرت‌های خودشان هستند، می‌توانند پنج نفر را انتخاب کرده و به جنگ با حریف بروند. در این میان هر گروهی که تا پایان زمان مشخص شده امتیاز بیشتری بگیرد، برنده مسابقه می‌شود.

FRAG Pro Shooter

تا اینجا که گیم‌پلی بازی تفاوت چندانی با بقیه شوترهای گوشی ندارد، با این حال چیزی که FRAG را به اثری متفاوت‌تر تبدیل کرده کنترل بقیه اعضای تیم توسط هوش مصنوعی است. از پنج شخصیتی که با خود به میدان نبرد می‌برید، چهار مبارز را هوش مصنوعی هدایت می‌کند و خودشان با حریف می‌جنگند.

بعد از اینکه مردید هم می‌توانید بلافاصله کنترل یکی دیگر از همین مبارزان را به‌عهده بگیرید؛ هر جای نقشه که حضور دارند. این ایده اگرچه باعث شده تا لذت نبردهای گروهی با بازیکن‌های واقعی جایگاهی در FRAG نداشته باشد اما از آن طرف سرعت مبارزات را افزایش داده است. در اینجا لازم نیست حتما از نقطه شروع منطقه خود استارت بازی را بزنید.

وقتی شکست خوردید، کافیست یکی از شخصیت‌های هنگام مبارزه را انتخاب کرده و کنترل او را به دست بگیرید. جدا از اینکه حضور کاراکترهای مختلف نیز توانسته این حالت گیم‌پلی را جذاب‌تر کند. بازی بیش از چهل شخصیت دارد که هر کدام با قدرت‌های خاص خودشان تجربه‌ای متفاوت از نبردها را به تصویر می‌کشند.

بنابراین باید به گونه‌ای اعضای گروه‌تان را بچینید تا در مبارزات با چالش‌های کمتری روبه‌رو شوید. البته در ابتدای بازی تنها چند شخصیت در دسترس است و مشابه کلش رویال، در اینجا نیز سازنده از سیستم صندوقچه‌ای استفاده کرده است. با باز کردن صندوقچه‌ها، کارت مبارزین جدید را به دست می‌آورید.

FRAG مخاطبینش را سرگرم می‌کند ولی با تمام نکات مثبتش، دو نقطه ضعف دارد. مهمترین مشکل بازی به شوتینگش برمی‌گردد. سیستم تیراندازی بازی نه آن‌قدر دقیق است و نه آن‌قدر روان که هنگام نبردها احساسی که انتظار می‌رود به کاربر منتقل شود. همچنین کیفیت پایین مدل‌سازی‌ها، نور زیاد رنگ‌ها و کمبود بافت‌ها باعث شده تا بخش فنی به اندازه گرافیک هنری موفق نباشد.

FRAG با وجود مشکلاتش اما در میان کلیشه‌های گوشی، متفاوت است. عنوانی که گروهی که روی دوئل‌های تک به تک تمرکز دارد و برای کسانی که به دنبال آثار جدیدتر از سبک تیراندازی هستند، FRAG Pro Shooter می‌تواند سرگرم‌شان کند. بد نیست این نکته را اضافه کنم که متاسفانه بازی برای آی‌پی‌های داخلی فیلتر است.

FRAG Pro Shooter

FRAG Pro Shooter

سازنده: Oh BiBi قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 300.4 / 97.86 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

    بازی سرگرم کننده ایه، خوبیش این حرص نمیخوری بخاطر هم تیمی هات، برد و باخت دست خودته

  • Mamad Shafi
    Mamad Shafi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

    اقای کریمی بازی toy box رو سرچ کردم هیچ بررسی و چیزی ازش نبود همچین بازی خوبی رو چرا بهش نپرداختین جهان باز افلاین سیستم ساخت ساز بی نظیر و تمام شخصیت های دیزنی و مارول هم توش هستن من که تازه نسخه دومش رو بازی کردم عالی بود تازه نسخه سوم هم داره گرافیکش هم خیلی خوب بود حتمی یه بررسی کنید بازی رو

مطالب پیشنهادی