ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی احتمالا در حال کار روی یک گوشی بسط یافتنی است

ال جی پیش از این اعلام کرده بود که عجله‌ای برای عرضه یک گوشی تاشو ندارد اما ظاهرا این کمپانی در حال کار روی یک گوشی بسط یافتنی است. بر اساس پتنتی که از این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

ال جی پیش از این اعلام کرده بود که عجله‌ای برای عرضه یک گوشی تاشو ندارد اما ظاهرا این کمپانی در حال کار روی یک گوشی بسط یافتنی است.

بر اساس پتنتی که از این دستگاه به ثبت رسیده، گوشی قابل بسط ال جی در نگاه اول فرقی با سایر موبایل‌ها ندارد اما در پنل پشتی با محصول کاملا متفاوتی طرف هستیم. بر خلاف اکثر گوشی‌های مدرن که از یک ساختار یک تکه مشخص شیشه‌ای یا آلومینیومی در پشت خود بهره می‌برند، این دستگاه از چند بخش متصل به هم تشکیل شده است.

نمایشگر قابل بسط این دستگاه را می توان با بیرون کشیدن بخش های داخلی از لبه های بالا، پایین یا کناره‌های گوشی توسعه داد

پیاده سازی چنین طرح خاصی به کاربر اجازه می دهد دستگاه را جهت مورد نظرش بسط دهد. همچنین کاربر می تواند بعد از انجام کاری که به صفحه نمایش بزرگ یا کوچک‌تر نیاز داشت، گوشی را به همان حالت اولیه خود برگرداند.

استفاده از چنین صفحه نمایشی نیاز به یک رابط کاربری برنامه ریزی شده دارد که بتواند بر اساس اندازه صفحه نمایش دستگاه تنظیم شود.

در کل به نظر می‌رسد نباید منتظر عرضه این گوشی در آینده‌ای نزدیک را داشته باشیم اما اگر ال جی قصد عرضه گوشی بسط یافتنی را داشته باشد،احتمالا  این محصول تحت قالب یک مدل از سری V ال جی عرضه خواهد شد.

پیش از این هم این کمپانی علائم تجاری جدیدی را ثبت کرده بود که خبر از عرضه چند گوشی تاشو می‌دادند. جدا از این موارد، ال جی طی یک پروژه مشترک با برخی شرکت های چینی نظیر هواوی، شیائومی و لنوو، قصد تولید پنل تاشو برای آن‌ها را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی