ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آغاز فعالیت اسنپ در ۴ شهر اردکان، میبد، تربت جام و تربت حیدریه

اسنپ اعلام کرده که از امروز در چهار شهر اردکان، میبد، تربت جام و تربت حیدریه فعالیت خود را آغاز می‌کند و آماده خدمت‌رسانی به مردم این شهرهاست. با اضافه شدن این 4 شهر به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۶

اسنپ اعلام کرده که از امروز در چهار شهر اردکان، میبد، تربت جام و تربت حیدریه فعالیت خود را آغاز می‌کند و آماده خدمت‌رسانی به مردم این شهرهاست. با اضافه شدن این 4 شهر به مناطق جغرافیایی تحت پوشش این سامانه اسنپ به چند قدمی فعالیت در ۱۰۰ شهر نزدیک می‌شود.

بر اساس آمار ارائه شده؛ سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل اسنپ در ۹۷ شهر بزرگ و کوچک در ۳۰ استان کشور فعال است. همزمان با فعالیت اسنپ در این ۴ شهر به رسم همیشه برای اولین تردد شهروندان شهرهای اردکان، میبد، تربت جام و تربت حیدریه سفر رایگانی در نظر گرفته شده است. برای استفاده از سفر رایگان در این شهرها می‌توانید با وارد کردن کد Salam-TAMT در بخش «کد تخفیف» یک سفر رایگان هدیه بگیرید. لازم به ذکر است که این کد تا تاریخ ۱۹ فروردین اعتبار دارد.

با آغاز فعالیت اسنپ در شهر اردکان و میبد در کنار شهرهای تفت، مهریز، یزد از این پس این سامانه در ۵ شهر استان یزد در دسترس است. همچنین با افزوده شدن تربت جام و تربت حیدریه از امروز اسنپ در ۱۰ شهر استان خراسان رضوی از جمله چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد و نیشابور آماده خدمت‌رسانی است.

از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ ۴ سال می‌گذرد و این سامانه تلاش دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته و فعالیت آن در سایر شهرهای کوچک کشور می‌تواند کمی تا قسمتی به این معضل جامعه کمک کند و در بخش‌های اداری و همچنین ناوگان رانندگان اسنپ، چندین نفر را به اشتغال برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرها و استان‌هایی که اسنپ در آنها فعال است می‌توانید به بلاگ این سامانه مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی