ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی Y9 2019
تکنولوژی

گوشی های سری Y 2019 هواوی وارد بازار ایران شدند

حدودا چندماهی از معرفی رسمی گوشی های سری Y 2019 هواوی می گذرد و حالا طبق اعلام شرکت سازنده این گوشی ها رسما وارد بازار ایران شده اند. سری Y هواوی که محصولات اقتصادی این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۹

حدودا چندماهی از معرفی رسمی گوشی های سری Y 2019 هواوی می گذرد و حالا طبق اعلام شرکت سازنده این گوشی ها رسما وارد بازار ایران شده اند.

سری Y هواوی که محصولات اقتصادی این شرکت را تشکیل می دهد شامل مدل های Y9 و Y7 می شود و امسال ظاهر زیبای محصولات میان رده هواوی را پیدا کرده اند. نسخه 2019 مدل Y9 از یک نمایشگر فول ویو ۶.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی بهره می برد و یک بریدگی هم در بخش بالایی آن به چشم می خورد که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. چیپست کایرین ۷۱۰ با قابلیت های هوش مصنوعی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز دیگر امکانات این گوشی را تشکیل می دهند.

قیمت جهانی این گوشی با حافظه داخلی ۶۴ و رم ۴ گیگابایت ۲۶۵ دلار است که در فروشگاه های ایران با قیمت حدودی ۳ میلیون و سیصد هزار تومان به فروش می رسد.

هواوی Y7 Prime 2019

محصول دیگر از سری Y 2019 هواوی گوشی Y7 Prime 2019 است که وجوه مشترک زیادی با مدل Y9 دارد. این محصول به یک نمایشگر فول ویو ۶.۲۶ اینچی مجهز شد و بریدگی قطره ای شکل بالای آن نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار حسگر نور را در خود جای داده است.

قیمت جهانی هواوی Y7 Prime 2019 برابر با ۲۰۰ دلار اعلام شده و هم اکنون با قیمت حدودی دو میلیون و چهارصد و چهل هزار تومان در بازار موجود است.

گفتنی است هواوی یک کمپین نوروزی هم برای خریداران سری Y 2019 خود راه اندازی کرده و به قید قرعه تعدادی هواوی میت ۲۰ پرو به آنها هدیه می دهد. این کمپین با عنوان سال نو، گوشی نو، عیدی نو راه اندازی شده و برای اطلاع از جزئیات بیشتر آن میتوانید به صفحه اینستاگرام هواوی مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hassan13766
    hassan13766 | ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

    دیروز قیمت کردم ارزون تر بود، یعنی حالا ک رسمی وارد کردن باید 500 بکشن رو قیمتش؟

مطالب پیشنهادی