ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییرات گسترده در الوپیک همزمان با ارائه یک سوپر اپلیکیشن

اپلیکیشن الوپیک در آخرین به روز رسانی با تغییراتی گسترده رسماً تبدیل به یک سوپراپلیکیشن شده است. «مهدی نایبی» مدیرعامل الوپیک ضمن اعلام این خبر به دیجیاتو می‌گوید که بخش‌های جدید الوپیک به صورت همکاری ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۹

اپلیکیشن الوپیک در آخرین به روز رسانی با تغییراتی گسترده رسماً تبدیل به یک سوپراپلیکیشن شده است. «مهدی نایبی» مدیرعامل الوپیک ضمن اعلام این خبر به دیجیاتو می‌گوید که بخش‌های جدید الوپیک به صورت همکاری و یا ادغام با شرکت‌ها و کسب‌وکارهای حاضر رخ خواهد داد.

نایبی در همین رابطه می‌گوید: «در سرویس الوفود با بازیگران عرصه سرویس آنلاین سفارش غذا وارد مذاکره شده‌ایم.» او همچنین شایعات مذاکرات با استارت‌آپ «ریحون» را تایید می‌کند ولی می‌گوید هنوز این مذاکرات به مرحله نهایی نرسیده است: «در نهایت قطعا با یکی از مجموعه‌های حاضر وارد کار خواهیم شد و در صورت تحقق این موضوع، برند مذکور تبدیل به الوفود خواهد شد و کل فرایند در سیستم ما رخ خواهد داد.»

سوپر اپلیکیشن الوپیک

نایبی بخش الوپست را از دیگر بخش‌های جدید سوپر اپلیکیشن الوپیک معرفی می‌کند که قصد دارد با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران وارد همکاری شود و تاریخ تقریبی عرضه این محصول را در دو ماه اول سال آینده عنوان می‌کند: «در این همکاری دیگر هیچ یک از افراد و یا شرکت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی لازم نیست که برای ارائه بسته یا بسته‌های پستی خود به اداره پست مراجعه کنند و تمامی مراحل توسط نیروهای ما انجام خواهد شد. محصول از درب خانه دریافت خواهد شد و مشتری می‌تواند در تمام مدت محصول خود را در سوپر اپ الوپیک دنبال کند.»

سرویس الومارکت نیز دیگر سرویس جدید این سوپر اپ است که به گفته نایبی در حال حاضر مشغول مذاکراتی برای راه‌اندازی درست و دقیق آن هستند:

«در حال حاضر با چند فروشگاه‌ زنجیره‌ای مذاکره می‌کنیم و قصد داریم تا در مرحله اول محصولات را On Demand به دست مشتریان برسانیم. وجه تمایزی که سرویس ما با سرویس‌های دیگری که درحال حاضر مشغولند و پشتوانه‌های بزرگی نیز دارند در سه موضوع خلاصه می‌شود: گسترش شبکه تحویل و لجستیک که ما از دیگران جلوتر هستیم، کیفیت سرویس فنی اپلیکیشن که سوپر اپ ما برخلاف اپ‌های موجود حاضر از رابطه کاربری بسیار قوی و روانی برخوردار است، داشتن همکاری قوی و رساندن سریع و درست محصول. ما قصد داریم با انبار تمام فروشگا‌ه‌ها هماهنگ باشیم تا در لحظه موجودی محصولات را چک کنیم. همچنین قیمت محصولات در سرویس ما قطعا پایین‌تر از سایر مارکت‌ها خواهد بود.»

سوپر اپلیکیشن الوپیک

نایبی همچنین خبر می‌دهد که دو سرویس الومارکت و الوفود تا تابستان ۹۸ راه‌اندازی خواهند شد. سرویس الوتاکسی از دیگر سرویس‌هایی است که به تازگی در سوپراپ به طور مجزا معرفی شده و به گفته نایبی، هنوز مانور زیادی روی آن از سوی مجموعه داده نشده است. مدیرعامل الوپیک در همین رابطه به دیجیاتو گفت: «در حال حاضر مشغول استخدام راننده هستیم و چند هزار نفری هم ثبت نام کردند. ما در این بخش هم با سازمان تاکسیرانی تهران صحبت‌هایی داشتیم تا بتوانیم از ناوگان آنها استفاده کنیم و بتوانیم یک سرویس موفق با این سازمان راه‌اندازی کنیم.»

مدیرعامل الوپیک تاکید دارد که این چند سرویس، پایان تغییرات در سوپر اپ آنها نخواهند بود و در آینده بخش‌هایی چون دارو هم قرار است به این سرویس اضافه شود و در نهایت این بستر روز به روز بزرگ‌تر خواهد شد.

از سوی دیگر «محمدرضا کریمی»، مدیر توسعه کسب‌وکار الوپیک نیز در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد که کاربران اندروید و iOS در صورت آپدیت کردن اپلیکیشن قدیمی الوپیک به نسخه جدید، می‌توانند به این سوپراپلیکیشن دسترسی داشته باشند. او الگوی الوپیک را پلتفرمی مانند «GO-JEK» در اندونزی عنوان می‌کند که توانسته به موفقیت بسیاری برسد.

به گفته کریمی اپ‌هایی که به صورت محلی از زیرساخت شروع می‌کنند، می‌توانند همه خدمات را روی پلتفرم خود سوار کنند: «پاشنه آشیل بخش غذا، بی‌شک مساله رساندن محصول است و الوپیک در این زمینه تجربه طولانی دارد. زیرساخت را آماده کردیم تا وارد بخش‌های دیگری شویم.»

سوپر اپلیکیشن الوپیک

کریمی معتقد است که سرویس سوپر اپلیکیشن آنها آینده موفقی خواهد داشت، چرا که به مساله زیرساخت توجه زیادی کرده است و در بخش‌هایی چون دلیوری و لجستیک تجربیات زیادی داشته است. مسئولین الوپیک اذعان دارند که دلیل ارائه سوپر اپلیکیشن در روزهای پایانی سال این است که آنها در طول یک ماهه اول سال نو، قصد دارند تا مشکلات کوچک و بزرگ اپ را حل کنند و تمرکز اصلی روی این سوپر اپلیکیشن را از بعد از تعطیلات نوروز شروع خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

    ویز از روی کافه بازار و مایکت به دستور قضایی خذف شد

مطالب پیشنهادی