ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویوو اپکس ۲۰۱۹
تکنولوژی

گوشی هوشمندی که هیچ پورتی ندارد؛ طرح مفهومی ویوو اپکس ۲۰۱۹ را ببینید

شرکت چینی ویوو در مراسمی که امروز در هنگ کنگ برگزار نمود از طرح مفهومی ویوو اپکس ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد که هیچ پورتی روی بدنه اش به چشم نمی خورد، از شبکه های ارتباط ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۵

شرکت چینی ویوو در مراسمی که امروز در هنگ کنگ برگزار نمود از طرح مفهومی ویوو اپکس ۲۰۱۹ خود رونمایی کرد که هیچ پورتی روی بدنه اش به چشم نمی خورد، از شبکه های ارتباط 5G پشتیبانی می کند و حسگر اثرانگشت آن تقریبا تمام فضای صفحه نمایشش را پوشانده است.

گوشی مفهومی ویوو اپکس ۲۰۱۹ قرار بود در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون (MWC 2019) نمایش داده شود اما این اتفاق تا به امروز به تعویض افتاد. البته شرکت میزو هم ظاهرا محصولی بدون پورت را در این رویداد به نمایش گذاشته اما حاضران در سالن معتقدند که صرفا با یک جنجال رسانه ای روبرو بوده اند و آن محصول ابدا وجود خارجی نداشته است.

گوشی مفهومی ویوو اپکس ۲۰۱۹

بدنه گوشی مفهومی ویوو اپکس ۲۰۱۹ از شیشه یکپارچه ساخته شده که طبق ادعای شرکت سازنده اش رسیدن به این دستاورد کاری بسیار دشوار برای آن بوده است. این گوشی مجموعه از سنسورهای خازنی و فشارسنج را در دل خود جای داده که وظیفه شارژ و انتقال دیتای آن را بر عهده دارند و خود نمایشگر هم به جای اسپیکر صدا را از طریق ویبره تولید می کند. و اما یکی دیگر از جذابیت های ویوو اپکس ۲۰۱۹ حسگر اثرانگشت آن است که می تواند به طور همزمان چندین انگشت را در هر نقطه ای از نمایشگر تشخیص دهد.

ویوو اپکس ۲۰۱۹

کلیه امکاناتی که به آنها اشاره کردیم طبق اعلام خبرنگاران حاضر در محل عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دادند با این حال اما آنطور که ویوو گفته است ویوو اپکس ۲۰۱۹ صرفا یک طرح مفهومی است و دست کم تا آینده نزدیک قرار نیست به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Payam Alin
    Payam Alin | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

    الحق ک جالبه

مطالب پیشنهادی