ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تریلر زمان عرضه Sekiro: Shadows Die Twice را اینجا ببینید [تماشا کنید]

در حالی که چند روز تا عرضه بازی Sekiro: Shadows Die Twice فاصله داریم، تریلر زمان عرضه این بازی مورد انتظار منتشر شده است. در این ویدیو بار دیگر شاهد نبرد شخصیت اصلی بازی با ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

در حالی که چند روز تا عرضه بازی Sekiro: Shadows Die Twice فاصله داریم، تریلر زمان عرضه این بازی مورد انتظار منتشر شده است.

در این ویدیو بار دیگر شاهد نبرد شخصیت اصلی بازی با دشمنان مختلفی هستیم. مانند سری سولز، انتظار می‌رود طی سکیرو هم با باس‌ فایت‌ها و دشمنانی روبرو شویم که شکست دادن هر کدام از آن‌ها نیازمند مهارت خاصی است. همچنین نباید از این نکته غاقل شد که بخش مهمی از مراحل Sekiro: Shadows Die Twice را می‌توان به صورت مخفی‌کاری طی کرد.

فضاسازی بازی هم با سری سولز متفاوت بوده و این بار با محیط‌هایی با معماری شرقی طرف هستیم که فضای ژاپن قرون وسطایی را برای ما ترسیم می‌کنند. همچنین سازندگان سکیرو در فرام‌سافت‌ور این وعده را داده‌اند که بر خلاف سری سولز، داستان Sekiro: Shadows Die Twice به شکل خطی و مشخص‌تری روایت خواهد شد و این بار با داستانی طرف خواهیم بود که کاربران بیشتری با آن ارتباط برقرار خواهند کرد.

شخصیت اصلی بازی، سکیرو نام داشته که بعد از رخ دادن اتفاقاتی، در آستانه مرگ قرار می‌گیرد. البته شخصی او را پیدا کرده و آموزش‌های رزمی لازم را به سکیرو می‌دهد تا برای گرفتن انتقام از دشمنانش آماده شود. سکیرو که پیش از این به خاطر نقص عضو به گرگ یک دست معروف شده بود، حال یک مبارز تمام عیار است و حتی دست نداشته او به یک نقطه قوت تبدیل شده و با استفاده از آن می‌تواند دشمنان خودش را به شکل مختلفی از بین ببرد.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. پیش از این هم تریلر دیگری از این عنوان منتشر شده بود که از اینجا به آن دسترسی خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی