ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

همه محصولات اپل
تکنولوژی

پسماند زیست محیطی همه محصولات اپل به صفر رسید

اپل گزارش تازه ای را در رابطه با زنجیره تامین خود منتشر کرده که براساس آن پسماند زیست محیطی همه محصولات اپل به صفر رسیده است. سیزدهمین گزارش زیست محیطی این شرکت علاوه بر ارائه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۸:۳۰

اپل گزارش تازه ای را در رابطه با زنجیره تامین خود منتشر کرده که براساس آن پسماند زیست محیطی همه محصولات اپل به صفر رسیده است.

سیزدهمین گزارش زیست محیطی این شرکت علاوه بر ارائه جزئیات در رابطه با تاثیر زیست محیطی تولید همه محصولات اپل به ارائه راهکارهایی پرداخته که این شرکت برای پاسخگویی به انتقادات نسبت به زنجیره تامینش اتخاذ کرده؛ برای مثال در این گزارش آمده است که اپل قصد دارد از طریق آموزش و تامین ایمنی شاغلین در خطوط مونتاژ آیفون و محصولات دیگرش نگرانی ها در این رابطه را کاهش دهد.

البته همانطور که در این گزارش ذکر شده همچنان مسائل نگران کننده ای در رابطه با نحوه تولید برخی محصولات اپل دیده می شود با این حال اما بهبودهای قابل توجهی در ایمنی و سلامت افراد شاغل در خطوط مونتاژ و زنجیره تامین همه محصولات اپل دیده می شود.

همه محصولات اپل

اپل اعلام کرده همین پیشرفت ها به بهبود شرایط کاری تمامی افراد فعال در صنعت تولید گجت های الکترونیک منتهی شده و «نوعی اثر موجی برای تشویق تغییر» در میان شرکت های دیگر فعال در این عرصه به وجود آورده است.
در سال های اخیر تلاش ها برای مراقبت از افراد شاغل در خطوط مونتاژ همه محصولات اپل افزایشی چشمگیر یافته. البته این افراد به طور مستقیم برای اپل کار نمی کنند اما شرکت کالیفرنیایی برای تامین سلامت و ایمنی شان حین کار آنها را در برنامه های آموزشی خود شرکت می دهد.

در تازه ترین گزارش اپل آمده است که حقوق کارمندی به ۱۷.۳ میلیون کارمند شرکت های تامین کننده اپل در سال گذشته آموزش داده شده و ۳.۶ میلیون نفر هم دوره های مهارتی و آموزش پیشرفته را سپری کرده اند.

در این گزارش همچنین به پیشرفت های حاصل شده در تلاش های زیست محیطی اپل اشاره شده است که نتنها فرایندهای کاری آن را سبز نگه می دارند بلکه این اطمینان را به نیروهای کاری تامین کنندگان این شرکت می دهند که تحت تاثیر مواد شیمیایی خطرناک حاصل از تولید قرار نمی گیرند.

جف ویلیامز مدیر ارشد عملیاتی اپل در این باره گفت:

ما در هر کاری که انجام می دهیم مردم را در اولویت قرار می دهیم. ما مرتبا استانداردهایمان برای خود و تامین کنندگان را بالا می بریم زیرا به آدم هایی که محصولاتمان را می سازند و همچنین سیاره زمین تعهد داریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی