ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی میت 20
تکنولوژی

میزان عرضه سری هواوی میت ۲۰ از مرز ۱۰ میلیون گوشی گذشت

تنها چهار ماه و خرده‌ای از عرضه‌ی سری هواوی میت ۲۰ می‌گذرد و طی همین مدت این تلفن هوشمند موفق شده رکورد فروش تمامی سری محصولات قبلی  سری میت و پی را بشکند. به گزارش ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

تنها چهار ماه و خرده‌ای از عرضه‌ی سری هواوی میت ۲۰ می‌گذرد و طی همین مدت این تلفن هوشمند موفق شده رکورد فروش تمامی سری محصولات قبلی  سری میت و پی را بشکند. به گزارش وب سایت Gizmochina میزان عرضه سری هواوی میت ۲۰ طی ۱۳۵ روز از مرز ۱۰ میلیون گوشی گذشته است.

هواوی میت 20

پیشتر گزارش شده بود که سری هواوی میت ۲۰ از محبوبیت بالایی میان کاربران چینی برخوردار است و این تلفن هوشمند رکورد فروش فوق العاده‌ای در بازار این کشور به ثبت رسانده. حال این کمپانی مدعی شده که میزان عرضه سری هواوی میت ۲۰ در بازارهای دیگر نظیر اروپای غربی، خاور میانه، آسیانه میانه روز به روز بیشتر می‌شود.

مدیر محصولات واحد محصولات تجاری هواوی «یو چنگ دانگ» (Yu Chengdong) با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، از خریداران این محصول و طرفداران این برند تشکر کرد. وی در ادامه‌ی این پست خاطر نشان کرد که امیدوار است سال ۲۰۱۹ میلادی، سالی آکنده از چنین دستاورد‌هایی باشد تا آنها بتوانند شعف پیشرفت تکنولوژی را با کاربران جهان به اشتراک بگذارند.

البته سال ۲۰۱۸ میلادی، علیرغم به وجود آمدن مشکلات سیاسی با کشور آمریکا در حوزه 5G، باز هم دوران آنچنان بدی برای کسب و کار موبایلی هواوی نبوده است چرا که این شرکت موفق شد به هدف خود برسد و ۲۰۰ میلیون تلفن هوشمند بفروشد.

رقمی که شاید هیچ فردی تصور نمی‌کرد روزی یک کمپانی چینی به آن برسد. این در حالی است که میزان فروش سالانه‌ی موبایل هواوی نسبت به ۸ سال پیش، ۶۶ برابر شده و این مسئله نشان می‌دهد که برند چینی راه دور و درازی را برای موفقیت پشت سر گذاشته است.

هواوی میت 20

تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، گزارش شده بود که میزان فروش کلی سری هواوی میت ۲۰ به رقم ۵ میلیون رسیده و طی یک ماه همین رقم از مرز ۷.۵ میلیون گوشی گذشته است. این مسئله نشان می‌دهد توجه کاربران روز به روز به این موبایل ها بیشتر می‌شود و میزان فروش آنها در سال ۲۰۱۹، دو برابر شده است.

با این حال باید سری هواوی میت ۲۰ می‌تواند با حفظ روند محبوبیت خود، برند هواوی را روز به روز شناخته شده تر کند؟ آیا هواوی می‌تواند به سلطنت سامسونگ در قلمرو تلفن های هوشمند پایان دهد؟

تست مقاومت هواوی میت 20 پرو؛ این گوشی از اجسام تیز نمی‌هراسد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی