ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم عامل اختصاصی هواوی
تکنولوژی

سیستم عامل جایگزین هواوی برای اندروید همین حالا آماده است

با توجه به پیچیده تر شدن اوضاع برای هواوی روشن است که مدیران این شرکت این روزها سخت مشغول برنامه ریزی و ارائه راهکار برای سناریوهای مختلف هستند. برای نمونه ریچارد یو مدیرعامل محصولات مصرفی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

با توجه به پیچیده تر شدن اوضاع برای هواوی روشن است که مدیران این شرکت این روزها سخت مشغول برنامه ریزی و ارائه راهکار برای سناریوهای مختلف هستند. برای نمونه ریچارد یو مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده اظهار داشته که هواوی ترجیح می دهد برای سیستم عامل تلفن های هوشمندش، همچنان در اکوسیستم شرکت های آمریکایی خصوصا گوگل و مایکروسافت حضور داشته باشد.

با این حال اما طبق اعلام آقای یو اگر فشارها بر هواوی افزایش پیدا کند و این شرکت دیگر امکان استفاده از اندروید را نداشته باشد، جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود چراکه ظاهرا سیستم عامل اختصاصی هواوی آماده شده و هر زمان که لازم باشد جایگزین اندروید می شود.

یو در حرف هایش به شرایطی در آینده اشاره کرد که در آن شرکت متبوعش ممکن است «برنامه B» را اجرایی کند و سیستم عامل اختصاصی هواوی را روی محصولات تولیدی اش نصب نماید.

مدیرعامل واحد محصولات مصرفی هواوی در مصاحبه ای که با نشریه آلمانی Die Welt انجام داد ارزیابی هایی را هم در رابطه بازارا اسمارت فون مطرح کرد و مدعی شد که در آینده شاهد نوآوری های مختلف و ارائه محصولات متعددی خواهیم بود که هواوی آنها را تدارک دیده است.

هواوی

همانطور که در جریان هستید هواوی به تازگی از گوشی تاشوی میت ایکس رونمایی کرده و اعلام نموده که تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا گوشی های تاشو را با قیمت معقول در اختیار کاربرانش قرار دهد.

یو در این باره گفته:

در ابتدا گوشی های تاشو به عنوان محصولاتی پریمیم به بازار عرضه می شوند اما بعدها قیمت ها تا حد متوسط پایین می آید و با گذشت زمان میتوانیم آن را به قیمت زیر هزار یورو برسانیم. برای رسیدن به چنین نقطه ای ما دست کم به دو سال نیاز داریم و بعد از آن شاید قیمت گوشی های تاشو به محدوده پانصد یورو هم برسد.

البته تمامی اینها به میزان استقبال مردم از گوشی های تاشو باز می گردد. ما میتوانیم تولید انبوه را در هر زمانی شتاب دهیم.

ریچارد یو همچنین بر این باور است که اپل بالاخره یک گوشی تاشو می سازد اما امسال نه. به گفته او این اتفاق احتمالا تا سال ۲۰۲۰ به طول می انجامد. مدیرعامل محصولات مصرفی هواوی در ادامه صحبت هایش اعلام نمود که این شرکت مشغول تولید نمایشگرهای غول پیکر در بازه ۱۰۰ تا ۲۰۰ اینچ است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Mr.am in.m
    Mr.am in.m | ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

    گزارش‌های Sketchy در گذشته نشان می‌دهد که سیستم عامل هواوی با نام احتمالی KirinOS در دست توسعه است؛ گرچه به جز نام آن، تقزیبا هیچ اطلاعات دقیقی در مورد این موضوع وجود ندارد. این گزارش توسط Bruce Lee، معاون محصولات موبایلی هواوی تایید شده است.

    علاوه بر تایید رسمی در Weibo، اطلاعات جزئی دیگری نیز وجود دارد. با این حال بهترین قسمت، پاسخ این مدیر مسئول به سوال یکی از کاربران در مورد سیستم عامل هواوی است که عنوان کرده «در حال توسعه است». هواوی اخیرا گوشی‌های جدید خودش را با سیستم عامل FuchsiaOS آزمایش کرده است و درهای آن را بر روی توسعه‌دهندگان باز کرده که با دیوایس‌های قدرت گرفته از کایرین 970 این شرکت سازگار است

  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

    توسعه نرم افزارش چی؟ تنها راهش که شاید یه برنامه نویس بتونه راضی شه برای سیستم عامل جدید کد بزنه اینه کراس پلتفرم ها بیان پشتیبانیش کنن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی