ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت توسکا: گزارش تمام فعالیت‌های خود را به وزیر ارتباطات ارائه داده‌ایم

وزیر ارتباطات روز گذشته (۲۱ اسفند) با انتشار یک توییت عنوان کرد که به دو نماینده دولت در هیات مدیره همراه اول اعلام کرده است که قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۷

وزیر ارتباطات روز گذشته (۲۱ اسفند) با انتشار یک توییت عنوان کرد که به دو نماینده دولت در هیات مدیره همراه اول اعلام کرده است که قرارداد تجاری شرکت توسکا با صداوسیما با مدل فعلی برای کسب‌وکارهای نوپا و همراه اول مضر است و باید خاتمه پیدا کند.

ماجرا از زمانی آغاز می‌شود که صدا و سیما اعلام کرده بود که «از این پس کلیه برنامه‌ها و طرح‌های مشارکتی در حوزه خدمات ارزش افزوده (VAS) و کلیه سرویس‌های پیرامون آن، باید به شرکت توسکا ارجاع شود و پس از دریافت مجوز همکاری و نامه تأییدیه آن، نسبت به مشارکت فیمابین اقدام کنند.» این مسئله باعث انحصار در تبلیغات موبایلی در صداوسیما شد؛ اتفاقی که باعث شد وزیر ارتباطات هم در سال گذشته بگوید که شورای رقابت باید در این مسئله ورود کند.

بعد از گذشت یک سال از این موضوع و با داغ شدن دوباره مسئله، روابط عمومی توسکا یک بیانیه مطبوعاتی را برای دیجیاتو و سایر رسانه‌ها در پاسخ به توییت اخیر محمدجواد آذری جهرمی، ارسال کرده است و در قسمت ابتدایی آن خبر می‌دهد که طی دو جلسه، توسکا گزارش تمام فعالیت‌های خود را به وزیر ارتباطات ارائه داده است. نکته مهم دیگر در این بیانیه، آنجاست که توسکا اشاره می‌کند در حال ارتقای مدل کسب‌وکار خود است. بیانیه کامل توسکا به شرح زیر است:

۱- هیئت مدیره شرکت توسکا در ۲ ماه اخیر و با هدف اطلاع از نقطه نظرات وزیر محترم، طی دو جلسه، گزارش تمامی فعالیت‌های خود را به وزیر محترم ارتباطات ارائه کرده و ضمن اخذ تأکیدات ایشان در قبال برنامه‌ها و سیاست‌های آتی خود، در حال ارتقای مدل کسب و کار و تحقق برخی اولویت‌ها است.

۲- سند مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه‌ای کسب و کارهای دیجیتال توسکا آذر ماه امسال به امضای نمایندگان ۷ دستگاه مختلف رسیده که یکی از ایشان معاون جناب آقای جهرمی و رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات آن وزارتخانه بوده‌اند.

۳- شرکت توسکا در حال حاضر به واقع به عنوان کارگزار صدا و سیما در حوزه تبلیغات ارزش افزوده و دقیقاً بر اساس ضوابط و تعرفه‌های آن سازمان عمل می‌کند که جزئیات و دستورالعمل‌های آن در اختیار تمامی فعالان حوزه کسب و کار قرار گرفته است.

۴- در شرایطی که مردم عزیز نیازمند توجه بیشتر هستند، شرکت توسکا با همکاری سازمان صدا و سیما و با تلاش متعهدانه هنرمندان عزیز، تمامی هزینه‌های تولید برنامه‌های پربیننده ای چون خندوانه، برنده باش، کودک شو، فرمول یک، نود، حالا خورشید، به خانه برمی گردیم، عصر جدید، تب تاب، جام جهانی، ماه عسل، ستاره ساز، فوتبال‌های داخلی و خارجی و ... در مجموع ۷۹ برنامه تلویزیونی را می‌پردازد تا ضمن پاسخگویی به نیاز مخاطبین برای دسترسی به محتوای جدید ، ارزنده و پخش این برنامه‌های فاخر ، رضایت ایشان را با ساخت برنامه‌های جذاب و شاخص جلب نماید.

۵- شرکت توسکا ضمن پرهیز از ورود به مسائل حاشیه‌ای صرفاً خود را مکلف و متعهد به اجرای ضوابط و دستور العمل های ابلاغی می‌داند که این مهم از جانب شرکت ارتباطات سیار ایران در جریان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Dolse Bostani
    Dolse Bostani | ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

    بیای با sms از مردم پول بگیری و کلاهبرداری شبانه و میلیاردی کنی بعد یه خورده بهشون با جایزه برگردونی یکمم خرج برنامه ها کنی بعد تو نظرشونم دست کاری کنی حالا هم طلبکار باشی همین که میگیم اینجا ایران

مطالب پیشنهادی