ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بکاپ گرفتن از پیام رسان Allo
تکنولوژی

زمان خداحافظی با پیام‌رسان Allo فرا رسید؛ چگونه از پیام‌هایمان بکاپ بگیریم؟

همانطور که از سال گذشته اعلام شده بود، بالاخره زمان خداحافظی با اپلیکیشن Allo فرا رسید؛ پیام‌رسان گوگل که با هدف رقابت با بزرگانی همچون واتس اپ پا به عرصه گذاشته بود اما در نهایت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

همانطور که از سال گذشته اعلام شده بود، بالاخره زمان خداحافظی با اپلیکیشن Allo فرا رسید؛ پیام‌رسان گوگل که با هدف رقابت با بزرگانی همچون واتس اپ پا به عرصه گذاشته بود اما در نهایت شکستی تلخ سرنوشتش را رقم زد.

گوگل به دلیل نارضایتی از عملکرد این پیام‌رسان، دسامبر سال گذشته رسما اعلام کرد که حوالی ماه مارس سال 2019 خدمت‌رسانی از طریق این اپلیکیشن را متوقف خواهد کرد. ساعاتی پیش، بالاخره روز موعود فرا رسید و گوگل با اعلام خبر بازنشستگی Allo در وبسایت این پیام‌رسان کاربرانش را به تهیه پشتیبان از پیام‌های خود در این سرویس دعوت نمود.

با شکست Allo در رسیدن به هدف‌های در نظر گرفته شده، گوگل می‌خواهد که بخشی از قابلیت‌های خوب آن را به اپلیکیشن پیام‌رسان دیگر خود یعنی Android Messages منتقل کند که در حال حاضر پیام‌رسان پیش‌فرض نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروید محسوب می‌شود.

بکاپ گرفتن از پیام رسان Allo

در حال حاضر بعضی قابلیت‌ها مثل پاسخ‌های هوشمند و پشتیبانی از دسکتاپ به Android Messages منتقل شده و احتمالا در آینده ویژگی‌هایی مثل گفتگوی گروهی هم به این قابلیت‌ها اضافه شوند.

گوگل اعلام کرده که از تاریخ دوازدهم مارس، دیگر هیچ آپدیتی برای Allo منتشر نخواهد کرد و به پشتیبانی فنی از این پیام‌رسان خاتمه خواهد داد. با این وجود، برای کاربرانی که تا پیش از این از Allo استفاده می‌کردند راهکاری ارائه کرده که بتوانند از پیام‌های رد و بدل شده در محیط این اپ نسخه پشتیبان تهیه کنند.

برای این کار، لازم است آخرین نسخه Allo را از گوگل پلی و اپ استور دریافت نمایید. سپس وارد Settings و بخش Chat شده و از گوشه بالا و سمت راست، از گزینه‌های Export برای دریافت خروجی استفاده کنید.

در این قسمت دو گزینه برای تهیه خروجی از پیام‌ها و فایل‌های مولتی مدیا دیده می‌شود که می‌توانید با اشاره روی آن‌ها، پشتیبان‌ها را در قالب یک فایل فشرده ZIP دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amin Qs
    Amin Qs | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

    ترجمه متن پیام ها هم خیلی خوب بود، مخصوصاً فارسی به انگلیسی، خیلی تو یاد گیری زبان کمک میکرد، بازم میگم حیف شد

  • Amin Qs
    Amin Qs | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

    از زمان فیلتر تلگرام من با این چت میکردم، حیف شد،

  • آریا
    آریا | ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

    حیف شد. هوش مصنوعیش رو دوست داشتم? ?

مطالب پیشنهادی