مدت زمان هر یک از ۶ اپیزود فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت»

مدت زمان هر یک از ۶ اپیزود فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت»

آخرین خبر در مورد سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) این است که مدت زمان هر یک از اپیزودهای فصل هشتم و پایانی آن مشخص شده است. پخش فصل هشتم این سریال از روز ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) آغاز شده و گفته می شود که هر اپیزود آن مثل یک فیلم جداگانه است. بدین ترتیب در بهار سال آینده باید منتظر ۶ فیلم باشیم. در هفته های اخیر هیجان طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» به اوج خود رسید زیرا بعد از نزدیک به دو سال محروم بودن تماشاگران از سریالی که فرهنگ عامه را تغییر داد، بزودی شاهد پخش فصل دیگری از این سریال خواهیم بود که متاسفانه وداع آخر ما با سریال است.

Game of Thrones

اوایل ماه کنونی، ۱۶ تصویر مربوط به فصل نهایی منتشر شد و پس از آن نیز شاهد انتشار تریلر رسمی بودیم که خود به یک اتفاق بزرگ فرهنگی تبدیل شد و در ادامه باعث شکل گیری تئوری های جدیدی در مورد شخصیت های منفی و دوست داشتنی سریال و سرنوشت آن ها در انتهای داستان شد. با این وجود هنوز تا به امروز هیچ اطلاعاتی در مورد مدت زمان پخش ۶ اپیزود نهایی «بازی تاج و تخت» افشا نشده بود. وبسایت WinterIsComing.net  اخیراً گزارش داده که مدت زمان اپیزود اول فصل هشتم و پایانی سریال ۵۴ دقیقه خواهد بود که در مورد اپیزود دوم به ۵۸ دقیقه افزایش می یابد. این زمان ها بر اساس برنامه زمانبندی روزآمد شده شبکه HBO برآورد شده و بسیار مطمئن و قابل اعتماد به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: پرمعناترین، جذاب ترین و به یادماندنی ترین دیالوگ های سریال «بازی تاج و تخت»

Game of Thrones

اکنون در همین سایت ادعا شده که می توان مدت زمان پخش دیگر اپیزودها را نیز به شکلی دقیق تخمین زد: «اگر عدد انتهای آدرس های اینترنتی را تغییر دهید می توانید مدت زمان پخش هر یک از ۶ اپیزود پایانی سریال را مشخص کنید». بدین ترتیب با این ترفند می توان گفت که طول اپیزود ششم ۷۰ دقیقه خواهد بود که مقداری بیشتر از طول یک فیلم مستقل و یک فیلم بلاک باستر معمول هالیوود است. برای اپیزود چهارم نیز بر اساس همین فرموی می توان ادعا کرد که طول آن ۷۸ دقیقه خواهد بود. اپیزود ششم نیز بلندتر و حدود ۸۰ دقیقه و اپیزود پایانی «بازی تاج و تخت» نیز ۸۰ دقیقه طول خواهد کشید. اخیراً گفته شده که اپیزود پایانی فصل پایانی سریال اشتباهات فصل هفتم را رفع خواهد کرد.

Game of Thrones

با بازگشت تمامی شخصیت های اصلی داستان به ماجراهای فصل هشتم، البته به غیر از لیتل فینگر (؟)، HBO این فرصت را دارد که یکی از بهترین فصول پایانی تاریخ تلویزیون را رقم بزند و نبرد وینترفل برای داستان فصل هشتم نیز بسیار حیاتی خواهد بود. در حالی که جرج آر آر مارتین ادعا کرده که نمی داند داستان فصل هشتم چگونه به پایان می رسد، بسیاری برای آماده شدن به منظور فصل پایانی سریال، اپیزودهای فصل هفتم را مجدداً تماشا می کنند تا بتوانند ارتباط بهتری بین اپیزودهای پایانی سریال و فصل هفتم برقرار کنند. با این وجود طرفداران سریال «بازی تاج و تخت» برای دیدن سرنوشت عشق جان اسنو و دینریس تارگرین، سرنوشت وینترفل، دسیسه سرسی لنیستر و نتیجه نبرد بین مردگان و زندگان باید دستکم یک ماه دیگر صبر کنند.

Game of Thrones

همانطور که گفته شد پخش ۶ اپیزود فصل پایانی این سریال روز یکشنبه ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) در ساعت ۹ شب به وقت ایالات متحده از شبکه HBO آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نکات جالب تریلر فصل هشتم «بازی تاج و تخت»؛ از پَر مرموز تا رازهای استارک ها

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود