ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فین‌استارز پلاس
تکنولوژی

ثبت‌نام در فین‌استارز پلاس فرابورس ایران آغاز شد

فرابورس ایران با هدف شناسایی و معرفی نوآوری‌ها در حوزه فناوری‌های مالی از فین‌استارز پلاس به عنوان یکی از رویدادهای تخصصی فین‌استارز ۲۰۱۹ رونمایی می‌کند. بر همین اساس از بیست و یکم اسفندماه ۹۷ ثبت‌نام ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۵

فرابورس ایران با هدف شناسایی و معرفی نوآوری‌ها در حوزه فناوری‌های مالی از فین‌استارز پلاس به عنوان یکی از رویدادهای تخصصی فین‌استارز ۲۰۱۹ رونمایی می‌کند. بر همین اساس از بیست و یکم اسفندماه ۹۷ ثبت‌نام در فین‌استارز پلاس از طریق وب سایت این رویداد آغاز شده و مهلت نام نویسی در آن تا ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

رویداد نمایشگاهی فین استارز پلاس یکی از حلقه‌های زنجیره خدمات فین‌استارز است که در آن امکان ارتباط کسب و کارهای نوپای فعال در حوزه فین تک با سرمایه‌گذاران فراهم خواهد شد. این رویداد دو برنامه جدید «مشاوره عمومی و خصوصی کسب و کار» و «کانال جذب سرمایه» خواهد داشت. بدین ترتیب دوره‌های منتورینگ، شبکه‌سازی و جذب سرمایه با مشارکت فعالان حوزه نوآوری و کارآفرینی، استارت‌آپ‌های فین‌تک، شتاب‌دهنده ها، ارکان بازار مالی و علاقه‌مندان از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه فین‌استارز سرمایه گذاران و سرمایه پذیران در حوزه های بلاک‌چین، ارزهای دیجیتال، حقوقی، معاملات الگوریتمی مانند ATO، STO، Sharia Tech می‌توانند برای حضور در فین‌استارز پلاس ثبت‌نام کنند.

فین‌استارز پلاس

در این رویداد نشست‌های هم‌اندیشی عمومی با حضور شتابدهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه، شرکت‌های سرمایه‌گذاری و پردازش اطلاعات، هلدینگ‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد. همچنین در نشست‌های هم‌اندیشی تخصصی این رویداد، مرکز مالی ایران،کارن کراد، قضات پرونده‌های اقتصادی، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و سایر مجموعه‌ها حضور خواهند داشت.

رویداد فین استارز به عنوان بزرگترین گردهمایی استارت‌آپ‌ها و فعالان فین تک با هدف رفع نیازهای فناورانه بازارهای مالی کشور، سه دوره پیاپی تحت عناوین فین‌استارز ۲۰۱۶، فین‌استارز ۲۰۱۷ و فین‌استارز ۲۰۱۸ برگزار شده است. در فین‌استارز ۲۰۱۸، ۹۰ سرمایه‌گذار حضور داشتند و ۸۴ استارت‌آپ ثبت‌نام کردند که از میان آنها ۶۴ استارت‌آپ تائید شدند، همچنین ۲۲ کارگاه برپا شد که مجموعا ۵۳۰ نفر در آن شرکت کردند.

گفتنی است فرابورس ایران قصد دارد در سال ۹۸ همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به منظور کمک به توسعه اکوسیستم فین تک و تامین مالی کسب و کارهای استارت‌آپی از فین‌استارز پلاس به عنوان تازه‌ترین رویداد تخصصی فین‌استارز رونمایی کند تا از طریق آموزش، ارائه خدمات حقوقی، حل چالش‌های موسسات مالی و سرمایه‌گذاری، پرورش منابع انسانی، خدمات جذب سرمایه، معرفی محصولات و کمک به شبکه‌سازی موثر به ارتقای جایگاه بین‌المللی صنعت فین تک ایران کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی