ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر گرفته شده با اوپو رنو قدرت زوم 10 برابری دوربین این گوشی را نشان می‌دهد

اوپو از گوشی جدید خود با نام اوپو رنو رونمایی کرده که به طور ویژه‌ای روی قابلیت زوم دوربین تمرکز دارد. برای نشان قابلیت زوم ۱۰ برابری، اوپو از بناهای مشهوری مانند سگ‌بنای جورج واشنگتن ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰

اوپو از گوشی جدید خود با نام اوپو رنو رونمایی کرده که به طور ویژه‌ای روی قابلیت زوم دوربین تمرکز دارد.

برای نشان قابلیت زوم ۱۰ برابری، اوپو از بناهای مشهوری مانند سگ‌بنای جورج واشنگتن و مجسمه حضرت عیسی در برزیل استفاده کرده است که ظاهرا با استفاده از دوربین‌های این گوشی به خوبی از فاصله دور نیز قابل عکس برداری هستند.

اوپو رنو احتمالا از یک چیپست اسنپدراگون 710 بهره برده و به یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p پلاس مجهز شده است. در ضمن، ظرفیت باتری این گوشی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود. در پشت این گوشی شاهد دوربینی سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستیم که در پایین آن‌ها فلاشر دوربین دیده می‌شود. اوپو رنو از یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هم بهره‌ خواهد برد.

اوپو رنو در ۴ رنگ بنفش، صورتی، سبز و مشکی عرضه خواهد شد که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید:

این گوشی روز ۲۱ فروردین سال آینده به طور رسمی رونمایی خواهد شد. البته پیش از این هم اوپو یک نمونه اولیه از این محصول را طی MWC 2018 با کاربران به اشتراک گذاشته بود.

پیش از این هم اوپو از یک گوشی میان رده دیگر با F11 Pro رونمایی کرده بود که دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی را می‌توان ویژگی اصلی آن دانست.

به طور کلی به نظر می‌رسد اوپو برنامه ویژه‌ای برای پیدا کردن سهمی بیشتر از بازار موبایل دارد. در همین راستا می‌توان به حضور Pete Lau به عنوان موسس وان پلاس در این کمپانی به عنوان نایب رییس اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی