ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزییات خیره کننده محیط در تریلر جدید The Division 2 [تماشا کنید]

تنها چند روز تا عرضه‌ی دیویژن 2 (The Division 2) باقی مانده است و باید منتظر تریلرهای مختلفی از این بازی اکشن سوم شخص باشیم. تریلر جدید این بازی که ساعاتی قبل منتشر شد، روی ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۸

تنها چند روز تا عرضه‌ی دیویژن 2 (The Division 2) باقی مانده است و باید منتظر تریلرهای مختلفی از این بازی اکشن سوم شخص باشیم. تریلر جدید این بازی که ساعاتی قبل منتشر شد، روی نسخه‌ی ایکس باکس وان ایکس تمرکز دارد و ویژگی‎‌هایی را به نمایش می‌گذارد که دیگر نسخه‌ها فاقد آن‌ها خواهند بود.

از زمان معرفی دیویژن 2 تا به امروز تریلرهای زیادی از این بازی منتشر شده که با توجه به آن‌ها می‌توان گفت استودیو‌های سازنده عملکرد بسیار خوبی در زمینه‌ی جلوه‌های بصری داشته‌اند. طبق تریلر جدید بازی، نسخه‌ی ایکس باکس وان ایکس قرار است تجربه‌ی بصری بسیار بهتری را نسبت به نسخه‌ی دیگر ارائه دهد.

از ویژگی‌های نسخه‌ی ایکس باکس وان ایکس می‌توان به اجرا با وضوح تصویر 4K و پشتیبانی از قابلیت‌های HDR و Dolby Atmos اشاره کرد. تریلر جدید دیویژن 2 در کنار معرفی ویژگی‌های این نسخه، صحنه‌های زیبا و خیره کننده‌ای را نیز به نمایش می‌گذارد که تماشای آن‌ها خالی از لطف نیست:

با توجه به اطلاعات منتشر شده، دیویژن 2 در زمان عرضه 3 نوع منطقه‌ی ممنوعه خواهد داشت که در بخش‌های شرقی، غربی و جنوبی شهر پراکنده‌ شده‌اند و هر کدام از آن‌ها نیز دارای ویژگی‌های منحصر بفردی خواهند بود. احتمال رخ دادن هر اتفاقی در این مناطق وجود دارد، بنابراین توصیه می‌شود کاربران در هنگام انتخاب همراهان خود دقت کافی به خرج دهند.

علاوه بر این 3 نوع منطقه‌ی ممنوعه، دیویژن 2 دارای دو نوع‌ منطقه‌ی دیگر نیز خواهد بود برای که رقابت‌های کاربر علیه کاربر (PvP) طراحی شده است. نکته‌ی قابل توجه این است که انتخاب یک تیم برای حضور در مناطق ممنوعه الزامی نیست و کاربر می‌تواند به تنهایی ماموریت‌ها را انجام دهد.

در پایان، لازم به ذکر است که دیویژن 2 در تاریخ 24 اسفند برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. در ضمن، سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی نیز مشخص شده که از این طریق این لینک قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی