ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اجرای فورتزا هورایزن 4 روی یک گوشی اندرویدی [تماشا کنید]

چند روز قبل و در جریان قسمت جدید از سری‌ لایو استریم‌‌های اینساید ایکس باکس، مایکروسافت انتشار بازی Halo: The Master Chief Collection برای پی سی را تایید و سپس از کنترلر جدید رونمایی کرد. همچنین در جریان ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

چند روز قبل و در جریان قسمت جدید از سری‌ لایو استریم‌‌های اینساید ایکس باکس، مایکروسافت انتشار بازی Halo: The Master Chief Collection برای پی سی را تایید و سپس از کنترلر جدید رونمایی کرد. همچنین در جریان این قسمت پراجکت ایکس‌ کلاود برای نخستین بار به صورت عملی به نمایش در آمد.

سرویس پراجکت ایکس کلاود به کاربران خود اجازه می‌دهد تا عناوین کنسول ایکس باکس وان خود را روی گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند خود اجرا کنند. پراجکت ایکس کلاود بر پایه‌ی سرویس‌های ابری طراحی شده است و بخش اعظمی از پردازش مورد نیاز برای اجرای بازی‌ها را روی دیتاسنترها انجام می‌دهد.

در جریان قسمت جدید اینساید ایکس باکس می‌بینیم که مجری برنامه و کِریم چودری، یکی از مدیران مایکروسافت، بازی فورتزا هورایزن 4 را با استفاده از سرویس پراجکت ایکس کلاود روی یک گوشی اندرویدی (احتمالاً سامسونگ گلکسی اس 9) اجرا می‌کنند.

طبق صحبت‌های چودری، سرویس پراجکت ایکس کلاود جایگزینی برای کنسول‌های مرسوم نیست و تنها قرار است برای گیمران سراسر جهان همان آزادی عملی را مهیا کند که مدت‌ها پیش در اختیار علاقه مندان به آهنگ و فیلم و سریال قرار گرفته بود؛ این سرویس کاربران را در راس تجربه‌ی بازی‌ها قرار داده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا درباره‌ی زمان و چگونگی انجام یک بازی تصمیم بگیرند.

چودری در بخش دیگری از صحبت‌های به زمان تست عمومی پراجکت ایکس کلاود اشاره کرد. اینطور که به نظر می‌رسد علاقه مندان می‌توانند اواخر سال جاری نسخه‌ی آزمایشی آن را روی گوشی خود اجرا کنند:

بسیار هیجان زده هستیم تا طی ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری را از این تکنولوژی و میزان پیشرفت‌ها به اشتراک بگذاریم. این اطلاعات شامل زمان و چگونگی همکاری شما در تست پراجکت ایکس کلاود در شرایط واقعی طی ماه‌های پایانی سال جاری می‌شود.

متاسفانه چودری جزئیات دیگری را از سرویس پراجکت ایکس کلاود و زمان انتشار نسخه‌ی آزمایشی به اشتراک نگذاشت. با اینحال، می‌توان امیدوار بود که اطلاعات بیشتر در جریان رویداد E3 2019 در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • acoleman
    acoleman | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

    جناب نویسنده شما بازی فورزا و فورتنایت رو قاطی کردین و فورتزا ساختین؟ من forza horizon 4 دیدم ولی fortza نشنیدم جدیده؟

    • سورنا رضایی
      سورنا رضایی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

      کلمه Forza شرایط مشابهی با Pizza داره. با وجود اینکه T ندارن، ولی این حرف خونده میشه...

  • amir715
    amir715 | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

    به احتمال خیلی زیاد رایگان نیست اگر هم باشه اینترنت با پینگ زیر ۱۰ میخواد

  • Saeed Nouroozi
    Saeed Nouroozi | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

    سونی احمق حالا میشینه نگاه میکنا این سرویس رو باید خیلی زودتر از اینا لااقل رو گوشیای خودش راه مینداخت

مطالب پیشنهادی