ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی دیگر از ویژگی‌های محبوب Waze به گوگل مپس اضافه می‌شود

چند ماه پیش خبری منتشر شد که نشان می‌داد گوگل به دنبال این است تا گزارش تله سرعت (Speed Trap) و تصادف (Crash) را به نقشه‌اش اضافه کند؛ قابلیت محبوب ویز (Waze) که به کاربر اجازه می‌دهد تا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

چند ماه پیش خبری منتشر شد که نشان می‌داد گوگل به دنبال این است تا گزارش تله سرعت (Speed Trap) و تصادف (Crash) را به نقشه‌اش اضافه کند؛ قابلیت محبوب ویز (Waze) که به کاربر اجازه می‌دهد تا در موقعیت خودش چیزی که می‌بیند را با بقیه در میان بگذارد. حالا با توجه به اطلاعات جدید، ظاهرا تا حضور این ویژگی در گوگل مپس زمانی زیادی باقی نمانده است.

کاربران فروم ردیت به تازگی متوجه شده‌اند که گوگل گزینه‌های ثبت تصادفات و حضور پلیس را در دسترس کاربرهای بیشتری قرار داده و اگرچه هنوز تاریخ انتشاری مشخص نشده ولی با این حساب احتمالا زودتر از چیزی که انتظار داریم گوگل این قابلیت محبوب ویز را به نقشه‌اش بیاورد.

همچنین با توجه به اسکرین شات‌های لو رفته، به‌نظر این ویژگی محدود به زمانی است که اپلیکیشن مسیریابی می‌کند. به عبارت دیگر وقتی به جایی می‌روید، پلیسی را می‌بینید و مسیریابی فعال نباشد نمی‌توان از دو گزینه بالا استفاده کرد.

گزارش پلیس گوگل مپس

حالا سوال اینجاست با انتشار این ویژگی‌ها آیا ویز همچنان ارزش نصب کردن را دارد؟ حتی با حضور این قابلیت، در ویز کاربران آزادی بیشتری دارند و می‌توانند خطرات، قیمت بنزین و حتی بسته شدن جاده‌ها را نیز برای بقیه گزارش کنند

جالب اینجاست بدانید گوگل در حالی قابلیت گزارش تله سرعت را می‌خواهد به اپلیکیشنش اضافه کند که ماه گذشته پلیس نیویورک از این کمپانی درخواست کرد تا نمایش ایست بازرسی در ویز را غیرفعال نماید. پلیس نیویورک این درخواست را به این دلیل مطرح کرد که چنین قابلیتی باعث می‌شود رانندگان آلوده به مشروبات الکلی و مواد مخدر با دیدن این هشدار‌ها به روش‌های مختلف ایست بازرسی را دور بزنند.

پلیس نیویورک بر این عقیده است که این موضوع افراد را نسبت به عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تشویق می‌کند چرا که هر زمان بخواهند امکان دوری از ایست‌های بازرسی را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی