ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اسکایپ پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته را با ایمیل به شما یادآوری می‌کند

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای اسکایپ منتشر کرده که پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته را با استفاده از ایمیل به اطلاع کاربران می‌رساند. این ویژگی برای آن دسته از کاربران اسکایپ مناسب است که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۶

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای اسکایپ منتشر کرده که پیام‌ها و تماس‌های از دست رفته را با استفاده از ایمیل به اطلاع کاربران می‌رساند.

این ویژگی برای آن دسته از کاربران اسکایپ مناسب است که از این سرویس به صورت روزانه استفاده نمی‌کنند اما همچنان می‌خواهند که از همه اتفاقات مهم و پیام‌ها با خبر شوند. در همین راستا، حال در بخش نوتیفیکیشن اسکایپ، دو گزینه جدید یادآوری پیام‌ها و یادآوری تماس‌ها اضافه شده که در صورت روشن بودن آن‌ها هنگام دریافت یک پیام یا تماس از دست رفته ایمیل دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است که با نصب به‌روزرسانی جدید اسکایپ، این ویژگی به طور خودکار به اکانت شما اضافه خواهد شد و اگر علاقه‌ای به استفاده از آن ندارید می‌توانید با مراجعه به تنظیمات اسکایپ و بخش نوتیفیکیشن آن را خاموش کرده یا تنها یادآوری تماس یا پیام را فعال کنید. همچنین یک پنل نوتیفیکیشن به اسکایپ اضافه شده که هر جایی که در مکالمات به شما اشاره شده باشد را به نمایش خواهد گذاشت.

اسکایپ

طی ماه‌های اخیر این سرویس با دریافت به‌روزرسانی‌های متعددی بهینه‌تر از گذشته شده است. پیش از این هم آپدیت جدیدی برای نسخه تحت وب اسکایو منتشر شده بود که ویژگی‌های نظیر تماس ویدیویی HD و ضبط مکالمات را به آن اضافه می‌کرد.

در ضمن، یک بخش گالری به مکالمات اسکایپ اضافه شده که شما را از اسکرول کردن مکالمات برای پیدا کردن عکسی خاص بی نیاز می‌کند. از این به بعد می‌توانید واژه‌های موردنظرتان را هم در هر مکالمه‌ای به صورت جداگانه جستجو کنید.

در انتها باید گفت که نسخه 8.40.0.70 اسکایپ هم‌اکنون برای تمام کاربران در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی