ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی احتمالی گوگل پیکسل 4 ایکس ال مشخص شد

اطلاعات جدیدی از طرح احتمالی گوگل پیکسل 4 ایکس ال در سطح اینترنت منتشر شده است. با وجود آن که در حال حاضر به هیچ عنوان نمی‌توان صحت این اطلاعات را تایید کرد، سایت فون ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

اطلاعات جدیدی از طرح احتمالی گوگل پیکسل 4 ایکس ال در سطح اینترنت منتشر شده است.

با وجود آن که در حال حاضر به هیچ عنوان نمی‌توان صحت این اطلاعات را تایید کرد، سایت فون آرنا یک رندر کامپیوتری را بر اساس طرحی احتمالی این گوشی طراحی کرده است. (تصویر بالا).

بر اساس این رندر، جلوی دستگاه شباهت زیادی به گلکسی اس 10 پلاس دارد و می‌توان دوربین دوگانه سلفی را در سمت راست مشاهده کرد. به احتمال زیاد و مانند گوگل پیکسل 3، یکی از این دوربین‌ها دارای لنز واید بوده و دیگری نیز عملکرد عادی خواهد داشت.

گوگل پیکسل 4 ایکس ال

همچنین ۲ بلندگو یکی در بالا و دیگری در پایین نمایشگر این طرح احتمالی از گوگل پیکسل 4 ایکس ال دیده می‌شوند. به طور کلی، به جز عدم حضور حفره قطره‌ای شکل، ظاهر این گوشی شباهت زیادی به نسل فعلی آیفون‌ها دارد. در این طرح اشاره‌ای به محل قرارگیری حسگر اثر انگشت نشده و باید دید که گوگل از یک حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش استفاده خواهد کرد یا باید منتظر آن در پشت دستگاه باشیم.

در حالی که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به سمت دوربین‌های سه گانه حرکت می‌کنند، ظاهرا گوگل قصد دارد در پیکسل 4 ایکس ال از دوربین دوگانه استفاده کند. می‌توان انتظار داشت که در زمان عرضه این گوشی مجهز به ویژگی خاصی باشد که امکان انتخاب کاربر میان لنز واید و استاندارد را فراهم می‌کند.

انتظار می‌رود گوگل پیکسل 4 طی رویدادی در پاییز سال آینده به طور رسمی معرفی شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

    خیلی مسخرس!‌آخه اون یه تیکه نمایشگر بین دوربین و لبه چه محتوی بدرد بخوری میتونه نشون بده! حذفش کنید هزینه تولیدو برای مصرف کننده بیارین پایین

مطالب پیشنهادی