ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Grid 2 را به صورت رایگان دریافت کنید

فروشگاه هامبل باندل که چند سالی است فعالیت خود را در زمینه‌ی فروش اقلام دیجیتالی از جمله بازی و کتاب آغاز کرده، هر چند وقت یکی از محصولات خود را به صورت رایگان عرضه می‌کند. ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

فروشگاه هامبل باندل که چند سالی است فعالیت خود را در زمینه‌ی فروش اقلام دیجیتالی از جمله بازی و کتاب آغاز کرده، هر چند وقت یکی از محصولات خود را به صورت رایگان عرضه می‌کند. این‌بار نوبت به بازی Gird 2 رسیده و علاقه مندان می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای نسخه‌ی اصلی بازی را دریافت کنند.

بازی Grid 2 توسط استودیو کدمسترز ساخته و در سال 2013 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و پی سی عرضه شد. از ویژگی‌های قابل توجه این عنوان اتومبیلرانی در مقایسه با ساخته‌های قبلی کدمسترز می‌توان به سیستم هندلینگ جدید با نام TrueFeel اشاره کرد.

هدف سازندگان از معرفی این سیستم برای بازی Grid 2، ترکیب گیم پلی بازی‌های اتومبیلرانی شبیه ساز و آرکید به منظور ارائه‌ی تجربه‌ای منحصر بفرد بود. از دیگر نقاط قوت این محصول می‌توان به جلوه‌های صوتی و بصری عالی در زمان عرضه و سیستم تخریب پذیری واقع گرایانه اشاره کرد.

بازی Grid 2

برای دریافت رایگان بازی Grid 2 از فروشگاه هامبل باندل نخست باید به این لینک مراجعه کنید. پس از وارد کردن اطلاعات ایمیل و رمز عبور از طریق نوار بالا و ورود به اکانت خود، روی گزینه‌ی Get the Game و سپس Get it Now کلیک کنید. پس از آن، پیامی برای شما نشان داده می‌شود که حاکی از ارسال اطلاعات خرید به آدرس ایمیل شماست.

پس از دریافت کد فعالسازی بازی Grid 2، به استیم مراجعه کرده و از نوار بالا روی گزینه‌ی Games و سپس Redeem a Product on Steam کلیک می‌کنید. پس از انتخاب گزینه‌های Next و I Agree، در اینجا باید کد فعالسازی خود را وارد کنید که از فروشگاه هامبل باندل دریافت کرده‌اید.

نکته‌ی نخست اینکه در هنگام فعال سازی کد در استیم، برنامه‌ی تغییر آی پی فعال باشد. نکته‌ی دوم و آخر اینکه تنها تا دو روز دیگر برای فعالسازی کد فرصت دارید و پس از آن این کد اعتبار خود را از دست می‌دهد.

فروشگاه اپیک گیمز نیز چند ماهی است که فعالیت خود را آغاز کرده و هر دو هفته یکبار یک بازی رایگان هدیه می‌دهد. این هفته بازی Slime Rancher در سبک شبیه ساز زندگی رایگان شده است و در صورت تمایل می‌توانید آن را به لیست بازی‌های خود اضافه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی