ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس ذنفون مکس شات و مکس پلاس M2 با اسنپدراگون SiP 1 معرفی شدند

پیش از این کوالکام اعلام کرده بود که قصد دارد یک کارخانه تولید نیمه‌ هادی در برزیل تاسیس کند. حال اولین محصولات این کارخانه یعنی گوشی‌های ایسوس ذنفون مکس شات و ذنفون مکس پلاس M2 ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۵

پیش از این کوالکام اعلام کرده بود که قصد دارد یک کارخانه تولید نیمه‌ هادی در برزیل تاسیس کند. حال اولین محصولات این کارخانه یعنی گوشی‌های ایسوس ذنفون مکس شات و ذنفون مکس پلاس M2 با چیپست اسنپدراگون SiP 1 معرفی شدند.

ذنفون مکس شات به یک لنز سوم ۸ مگاپیکسلی واید مجهز شده و در پشت مکس پلاس M2 هم یک فلش دیده می‌شود. هر دو محصول از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی FHD پلاس با بریدگی بالای نمایشگر بهره می‌برند.

ذنفون مکس پلاس M2 از یک رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد. ذنفون مکس شات نیز در دو مدل ۳ یا ۴ گیگابایتی با ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. در هر دو مدل می‌توانید با استفاده از میکرو اس‌دی ظرفیت حافظه دستگاه را ارتقا دهید.

چیپست SiP 1 که در هر دو این گوشی‌ها استفاده شده، مهم‌ترین موضوع در مورد سری جدید گوشی‌های ایسوس محسوب می‌شود. این چیپست تفاوت‌های زیادی با دیگر نمونه‌های معمول سیستم روی چیپ دارد.

در چیپست‌های جدید مانند SiP 1، قطعات اصلی روی یک مدار مشخص نصب شده‌اند که در نهایت به مادربرد اتصال پیدا خواهند کرد. در نتیجه این موضوع، فضای داخل گوشی بیشتر شده و سازندگان امکان استفاده از قطعات بیشتری را خواهند داشت.

ذنفون مکس شات

چیپست ۱۴ نانومتری جدیدی که از این به بعد در محصولات ایسوس استفاده خواهد شد، شباهت قابل توجهی به اسنپدراگون ۴۵۰ داشته و 8 هسته پردازشی با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز را ارائه می‌دهد. در ضمن این تراشه از پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ هم بهره خواهد برد.

مکس پلاس M2 با یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای بهبود عمق همراه خواهد شد و در مقابل ذنفون مکس شات جدا از این دو لنز از یک لنز واید ۸ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد. همچنین، در جلوی هر دو دستگاه می‌توان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و فلش LED را مشاهده کرد.

این دو محصول از پورت microUSB و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی هم بهره می‌برند. بدنه هر دو آن‌ها از جنس آلمینیوم بوده و در زمان عرضه به اندروید ۸.۱ مجهز خواهند بود. ایسوس اعلام کرده مکس پلاس M2 و ذنفون مکس شات به‌زودی آپدیت اندروید ۹ را هم دریافت خواهد کرد.

ذنفون مکس شات با قیمت‌های ۳۵۰ و ۴۴۵ دلاری و مکس پلاس M2 با قیمت ۳۴۰ دلار عرضه خواهد شد. این دو گوشی را می‌توانید در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی و نقره‌ای خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mansour47mbk
    mansour47mbk | ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

    اونوقت شیاومی m9 با اسنپ 855 و بهترین دوربین دنیا قیمتش همینه

مطالب پیشنهادی